• Ben ik de enige die die tong liever buiten houd. Eerlijk gezegd vind ik mijn mond privé-terrein en ik hoef niet zo'n slijmerige slakvormigetong in mijn strot hebben. Gadverdamme, ik vind op de mond prima, gewoon recht toe recht aan, op z'n basisschools. LOL. Meer mensen met een fobie?

    # Meehp, ik ben niet bang HOE een tongzoen gaat, dat gaat vanzelf, lijkt me [&zeggen ze ]. Maar ik vind het idee van andersmans smaakpuppillen sensuele bewegingen makend met mijn smaakpuppillen een beetje te veel van bet goede. O.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    El oh el. Ik heb ook een zoen fobie :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Hehe, het voelt anders dan je denkt dat het is. Maar het is goed dat je er niet te veel bij voorstelt, want het stelt niks voor.
    Maar ik vind zoenen wel nouja oké, als het maar een lekkere zoen is.


    Alleen maar tranen van geluk

    Niet echt een fobie, maar ik heb t ook liever zonder een tong in mijn mond^^
    Kus mij maar gwn op mijn mond, zonder dat daar gelijk een tong bij komt^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nee. Ik vind 'tongzoenen' (dat klinkt zo kinderlijk) met mijn vriend heerlijk. :Y) En nja, dan zoen je toch lekker niet?


    -

    Lekker tongen, heerlijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geef mij maar gewoon een kus op de mond zonder een wasmachine:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik eh, heb er geen problemen mee hoor. Alles behalve, al moet je het niet te vaak doen want dan gaat het vervelen.


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    Ik eh, heb er geen problemen mee hoor. Alles behalve, al moet je het niet te vaak doen want dan gaat het vervelen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als je iemand echt heel leuk vind, is er niks mis aan tongzoenen. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik word echt ongemakkelijk van die gedachte. (cat)

    ik doe allebei. gellukig kan mijn vriendin heel goed zoenen dus this altijd goed :D

    Dude, je vergist je. Franszoenen is met stokbrood en miemspelers!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Dude, je vergist je. Franszoenen is met stokbrood en miemspelers!


    *lacht heel hard*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Met mijn ex zoende ik ook liever niet, want hij kon dat gewoon niet. Met mijn vriendje nu kan ik er eerlijk gezegd geen genoeg van krijgen... Dus op dit moment kan ik het me niet voorstellen :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee hoor, geen problemen mee. Ik zoen met alle liefde. :)


    Bad decisions make good stories.