• Hallo!

    Ik ben nu nog bezig met het schrijven van New Blood. Maar ik ga zeker weten door met een tweede deel! Ik kan verklappen dat Raven een zoon krijgt, en voor hem zoek ik nu een vriendengroep bij elkaar.
    Het mag van elke afdeling zijn (Ravenclaw, Hufflepuff, Gryffindor of Slytherin) aangezien ik nog niet weet in welke afdeling hij komt. Jongens en meiden zijn beide welkom.
    Het zou wel leuk zijn als de characters een beetje bij elkaar passen dus hier komt die van mij:

    https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=d3e47b4abc&view=att&th=131abaa83ca51c1f&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_gr421xa11&zw
    Naam: Lemuel (achternaam ga ik nog lekker niet verklappen ^^)
    Zoon van: Raven Lupin en ...
    Uiterlijk: zie foto
    Hobby's: Zwerkbal en Muziek
    Favoriete vak: Gedaanteveranderingen
    Korte omschrijving: Lemuel woont in Catchpole, in het huis waar Raven ook is opgegroeid. Speelt 3 verschillende instrumenten: viool, bassgitaar en piano. Hij zou het liefst jager zijn in een zwerkbalteam en wil heel graag leren hoe hij een faunaat kan worden.

    Dat zijn de belangrijkste dingen die ik ook van jullie characters wil weten. Foto's zijn verplicht! Zwerkbal positie hoeft niet, mag wel. En de namen van ouders wil ik ook weten! Ik wil geen puinhoop maken van de al bestaande stambomen (de Weasley's of Potter's) dus die namen staan vast. Als je daarvan iemand wil kiezen mag dat ook, maar dan staat de naam en de familie al vast. (bijvoorbeeld James Potter, zoon van Harry en Ginny Potter etc.)

    Ik kijk naar degene die volgens mij het best bij Lemuel past en niet degene die het eerst gepost word. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 16:31 ]


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Oeh vergeten te melden ik begin het verhaal bij het 3e jaar Hogwarts dus ze zijn ongeveer 13 of 14 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 19:59 ]


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Naam: Eve Rosina Hale
    Dochter van: Rosina Hale en Xavier Hale
    Uiterlijk:


    Hobby's: Zwerkbal(ze is zoeker), muziek maken, muziek luisteren en lezen
    Favoriete vak: Gedaante Verwisseling
    Korte omschrijving: Eve is een student van Ravenclaw en is zeer intilligent. Zelf houd ze erg veel van muziek en om het zelf te maken. Ze is erg lief maar als je daar misbruik van wil maken dan laat zegt ze gewoon dat ze dat niet toelaat. Ze is tot nu toe de beste zoeker van Ravenclaw. Tijdens de lessen let ze altijd op. Ze woont met haar ouders in Londen en wil daar ook graag blijven. Ze is erg gesteldt op haar vrienden en zou sterven voor hun.
    Verschillende instrumenten: Piano,elekritsch gitaar, bas gitaar en ze zingt ook.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naam: Vicktor Smith
    Leeftijd: 14 jaar
    Ouders: Alfonds en Alèxine Dubois
    Adoptieouders: Thomas en Lindsay Smith.
    Hobbys: Vliegen, nieuwe spreuken leren, met vrienden zijn, lezen, Hogwarts verkennen en zingen.
    Houdt niet van: Mensen die de waarheid niet spreken, Mensen die geweld gebruiken om iets te bereiken, en hij houd niet van beestjes (insecten)
    Favoriete vak: Spreuken en bezweringen
    Afdeling: Hufflepuff.
    Staf: Eikenhout, 28,5 cm, staartveer van een feniks. Beste te gebruiken bij Spreuken en Bezweringen
    Korte Beschrijving: Vicktor is een hele verlegen jongen, die niet snel vrienden maakt, en heel stil als hij bij vreemde mensen is. Hij is vaak in de bibliotheek te vinden om te lezen of nieuwe spreuken te leren. Hij is geadopteerd nadat zijn ouders, die na hun schooltijd vanuit frankrijk naar Engeland zijn geëmigreerd, hem mishandelden en vervloekten en naar Azkaban werden gebracht. Hij was toen 9. Hier heeft hij nog steeds last van en is hij bang voor vreemde mensen. Hij houdt heel erg vliegen, maar is niet goed genoeg voor het zwerkbalteam. Wel is hij omroeper, het vreemde hieraan is dat hij niet bang is om tegen heel veel mensen te praten, terwijl hij het wel eng vind om face to face met mensen te praten. Hij is trouw aan zijn vrienden, en doet alles voor ze, zolang ze ook maar voor hem klaar staan. Ook deelt hij alles met zijn vrienden, behalve één ding, zijn grote geheim. Hij is een ster in spreuken en bezweringen.

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i55.tinypic.com/2mmyh6p.jpg&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/chapters/464124/-photobook-o26-jongens-met-bruin-haar-for-femkexx/&usg=__qQ5Gaen1AE7CQcKQPbIxiSMAJyE=&h=333&w=500&sz=23&hl=nl&start=31&zoom=1&tbnid=rG2IMa5dMh-5HM:&tbnh=137&tbnw=168&ei=lhxETrKSMIHG-Qbc2eGnCQ&prev=/search%3Fq%3Djongen%2Bbruin%2Bhaar%26hl%3Dnl%26sa%3DX%26biw%3D1366%26bih%3D474%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=80&page=3&ndsp=14&ved=1t:429,r:7,s:31&tx=122&ty=52


    Its better to die on your feet than to live on your knees.



    naam: (An)Drew Courtney
    Leeftijd: 15 jaar
    Ouders: Alexis Beate en Bruce Courtney
    Hobbys:zwerball,keyboard spelen, allerlei kattenkwaad uithalen
    Favoriete vak: gedaanteverwisseling
    Afdeling: griffoendor
    Woonplaats: Londen
    Korte Beschrijving: Drews jonger zusje Pam is op 25/10 gestorven en op die dag is hij meestal redelijk prikkelbaar. Voor de rest is hij al twee jaar drijver in het zwerkbalteam van griffoendor en hij is er nog altijd dol op! Drew houdt er van om heel het kasteel op stelten te zetten en haalt soms onbewust het bloed vanonder de nagels vandaan bij de leerkrachten.


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Namen: Cole & Jason
    Zonen van: Aliane Grean & Herold Grean
    Uiterlijk:


    Hobby's: Jason: Piano spelen en zingen Cole: Gitaar spelen en zwerkbal (Jager)
    Favoriete vak: Jason: Toverdranken. Cole: Kruidenkunde
    Korte omschrijving: Jason is een jongen die veel grappen maakt maar ook heel stil kan zijn, als hij zingt uit hij zijn gevoelens. Cole is een rokkenjager en kan arrogant overkomen. Ze zijn betrouwbaar en ze zijn elkaars beste vrienden. Ze zitten en slytherin, want ze kunnen ook vel uit de hoek komen en mensen die ze niet mogen, mogen ze echt niet.


    If you have to ask, you'll never know. If you know, you'll need only ask.

    Naam: Leto Megan Weasley
    Dochter van: Esther Lestrange (Ja, dochter van...) en Samuel Weasley (Ja, zoon van een van de weasley kinderen, Charlie... =))
    Uiterlijk:http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/52/75/beautiful,cute,ginger,girl,hair,red,hair,redhead-52754051fd30da8f54fe7ce84a17ae90_m.jpg
    Hobby's: Naar Concerten en Festivals gaan, van Dreuzelbands en van Tovenaarsbands, hoewel ze zelf net zo muzikaal is als een houten deur: ze zegt zelf altijd "Als ik al naar een instrument kijk, maakt 'ie al een valse noot..." Maar toch vind ze het altijd leuk om te kijken hoe anderen muziek maken, en mee te zingen, wat nog helemaal neit zo vals is. Ze houdt ook van oude verhalen uitpluizen en zwerkbal te spelen.
    Niet-Hobbys: Weerwolven, Toverschaak, jeuk, opruimen..
    Favoriete vak: Verzorging van Fabeldieren- net als haar vader...
    Korte Omschrijving: Leto's naam komt uit een dreuzelmythologie, waar Leto de dochter van Koisos en Phoibe is. Ze staat voor "de verborgene" maar Leto is alels behalve een verborgenen: Ze is dat meisje dat altijd uit de pas loopt, verschrikkelijk onhandig is, maar er altijd om lacht, en die verder een hekel heeft aan opruimen: je herkent haar bed op de slaapzal direct, er liggen verschillende dingen op, van snoeppapiertjes tot lesboeken tot muziekmagazines... 's avonds gooit ze alles op de grond en gaat slapen. Enkel haar bezem, een Phoenixtear 3, heeft een vast plekje naast haar bed.
    Ze zit in Griffoendor, en is er drijver- wat ze verbazingwekkend goed doet, ookal is ze vrij tenger. Het talent heeft ze waarschijnlijk van haar vader. Verder is Leto aardig, geduldig- behalve met VOlle Maan. Dat heeft er mee te maken dat ze als de dóód voor weerwolven is, sinds ze aangevallen is, en het maar net overleefd heeft. Ze heeft dan ook een lang litteken over haar rug lopen, dat ze nooit aan iemand laat zien... Tijdens Halve Manen heeft ze verschrikkelijk veel pijn, door die aanval, al wil ze dat niet toegeven. Een beetje van het Weerwolfvirus is in haar lichaam gekropen- enkel, niet genoeg om haar een volledige weerwolf te maken...

    Haar Boeman is een weerwolf, en als ze in de spiegel van negreb zou kijken, zou ze zichzelf zien, op een bezem, een beuker slaand in de richting van de zoeker van de tegenpartij, waardoor haar team de wereldcup won...

    Ze woont vlakbij Het Nest, vlakbij Greenwitch dus. Haar huisdier is een vleermuis, en die heeft ze geleerd om brieven te bezorgen.



    Dus. xD


    Love Will Ligthen The Dark <3

    Oh, laat je het me weten als je Leto gaat gebruiken?


    Love Will Ligthen The Dark <3

    Naam: Rocky Anderson
    Dochter van: Mark Anderson & Juni Rivers
    Uiterlijk: zie foto
    Bloed: Volbloed
    Staf: 12 ", Hagedoorn, Drakenbloed.
    Leeftijd: 14
    Hobby's: Zwerkbal, Muziek, Grappen maken.
    Afdeling: Slytherin
    Favoriete vak: Verweer tegen de zwarte kunsten en Toverdranken.
    Korte omschrijving: Rocky is een onzeker meisje dat zich opvallend kleed. Je zou zeggen grote mond maar een klein hartje. Ze houd er van om een beetje op te vallen, ze is beuker van het zwerkbal team en haar droom is om een groots zwerkballer te worden. Muziek is haar leven en ze neemt haar gitaar dan ook bijna overal mee naar toe. Als het kon zou ze overal staan zingen, Rocky deed auditie voor het koor maar is niet toegelaten. Daarnaast staat Rocky altijd voor haar vrienden klaar. Rocky is ook snel verliefd.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 20:56 ]


    Whether you come back by film or by page, Hogwarts will allways be there to welcome you home.

    Naam: Aefe (uitgesproken Ai-fa) Shean
    leeftijd: 15
    Ouders: Miranda Shean-Moore en Adam Shean
    Houdt van: Lui zijn, spreuken die dingen voor haar doen, eten, haar bed, lezen en schrijven.
    Houdt niet van : Bewegen, Sport, Lessen, Huiswerk, Dingen waarvoor je je in moet zetten of voor moet bewegen, Haar eigen naam en water.
    Favoriete vak: Geen
    Afdeling: Gryffindor
    Staf: 33,3 centimeter, hout van een Beukwilg, Haar van een Glamorgana. Beste te gebruiken bij verweer tegen de Zwarte Kunsten.
    Beschrijving: Aefe komt uit een rijk dreuzelgezin, en werd tot haar elfde gezien als de opvolger van het bedrijf, omdat ze zo slim was en heel handig na kon denken. Haar ouders pushten haar om op school goed te presteren en wanneer ze na school thuiskwam, werd ze opgesloten in een kamer met haar huiswerk, waar ze met het eten pas weer uit mocht. Zo wisten ze zeker dat haar huiswerk gemaakt werd. Ze had daarom geen vrienden. Toen ze 11 was vervloog die droom van haar ouders als sneeuw voor de zon, toen de Hogwarts brief kwam. Ze verafschuwden haar en waren bang voor haar. Ze zijn net goed genoeg om haar in de zomervakantie thuis te laten komen. Doordat ze zoveel is gepusht om haar school goed te doen in de dreuzelwereld dat ze aan huiswerk een soort van trauma heeft gekregen en dus niet veel werk aan school doet. Ze is over het algemeen zoiezo heel lui, en doet nooit ergens moeite voor, en doet niks aan beweging. Ook houdt ze enorm veel van eten. Ondanks dit alles heeft ze nog een prachtig figuur. Ook haar cijfers zijn heel goed omdat ze heel makkelijk leert. Ze zit bij Gryffindor omdat ze heel moedig is, en als er een leger bij elkaar word geroepen om een duistere tovenaar te verslaan, is zij de eerste op de lijst. Ze maakt snel vrienden, maar is alleen echt vrienden met haar eigen, vertrouwde vriendengroep. Ze zegt snel dingen die eigenlijk geheim moeten blijven, maar dit gaat perongeluk , ze praat gewoon veel. Ze kan ook snel dingen zeggen waardoor mensen gekwetst raken, maar ze heeft het hart op de goede plaats.
    Ze komt oorspronkelijk uit een Keltische familie, en kan heel mooi keltische panfluit spelen, al vind ze zelf van niet.

    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?q=katerina+graham&hl=nl&gbv=2&biw=1366&bih=474&tbm=isch&tbnid=KK5gHKpm-9oYDM:&imgrefurl=http://emol.org/music/artists/graham/index.html&docid=Y5E6Mi2iJFlRWM&w=500&h=750&ei=lmpFTv37GdCe-wan1oCdBw&zoom=1&iact=rc&dur=738&page=3&tbnh=159&tbnw=111&start=35&ndsp=17&ved=1t:429,r:14,s:35&tx=77&ty=72

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:48 ]


    Its better to die on your feet than to live on your knees.

    Ik ben nog altijd op zoek!

    Al heb ik de vriendengroep nu bij elkaar, klasgenoten zijn ook welkom!


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Naam: Camille Caithlyn Heack
    Dochter van: Francesca & Christopher Heack
    Uiterlijk:


    Rood-bruin haar en donkerbruine ogen. Camille heeft een lichte huidskleur, die nog lichter lijkt door haar donkere haar en ogen. Ze is slank maar dat is ze van nature en ze is 1.65 m lang
    Afdeling: Ravenklauw
    Toverstok: 23.4 centimter, kersenhout met een kern van een veer van een feniks
    Hobby's: Muziek luisteren, lezen (geen schoolboeken) en zwerkbal
    Favoriete vak: Toverdranken
    Korte omschrijving: Camille is rustig en straalt volgens sommige heksen en tovenaars rust uit. Ze is iemand die goed kan luisteren. Camille is heel intelligent, dit heeft ze van haar moeder die ook in Ravenklauw heeft gezeten. Ze is zoeker van het team van Ravenklauw (als dat kan) want ze heeft hele goeie ogen en snelle reflexen. Haar vader was ook een goede zwerkbalspeler maar hij was bij zwerkbal een jager. Doordat Camille heel intelligent is hoeft ze niet altijd te leren omdat ze zodra ze iets snapt, er niet voor hoeft te leren. Er word van Camille gezegd dat ze andere heksen en tovenaars beinvloed qua gevoelens. Dus als Camille vrolijk is, zullen de heksen en tovenaars rondom haar meestal ook vrolijk zijn


    Wil je het me laten weten als je dit personage gaat gebruiken in je verhaal?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 23:30 ]


    Physics is awesome

    Naam:Alysia Rose Lopez
    Ouders:Mark Rico Lopez en marina lora gonzales/lopez.
    Uiterlijk:


    naya rivera
    Alysia heeft lang zwart haar tot ongeveer het midden van haar rug.
    Ook heeft ze zwarte ogen , En een getinte huid.
    Ze is slank , En ongeveer 1.72 lang.
    Leeftijd:Ze is 16 en word in december 17.
    Afdeling: Slytherin
    Toverstok:24,7 Centimeter , Kersenhout met kern haar van een eenhoorn.
    Hobby's:Keyboard spelen , Zingen en Rondhangen met vrienden.
    Favoriete vak:Verzorging van Fabeldieren.
    Korte omschrijving:Alysia ziet er lief uit , Maar vergis je niet.
    Ze heeft best veel sluwe kanten. Maar toch , Ze blijft aardig voor vrienden.
    Ze is shopverslaafd , En ze heeft best vaak rood gestaan.
    She loves pumps , Ze heeft dan ook een hele verzameling.
    Verder is ze een echte partygirl , Die weet wat feesten inhoud.
    En toch hangt ze vaak de bitch uit. Om niet zwak te lijken.
    O ja , Ze is drijver bij het zwerkbalteam.(die met de knuppels)
    Vrienden: Draco en Blaise. + nog wat mensen uit griffoendor en ravenclaw.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:23 ]


    El Diablo.

    ik vind new blood geweldig. Heb je nog een co-auteur nodig? of een persoontje als vriend?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen