• Het valt me op dat TH door haters gezien word als een hardrock of emo band, maar als ze genomineerd worden (bijv. op de BE TMF awards), worden ze bijna altijd genomineerd bij 'pop'! Nu was dus mijn vraag;;
    Wat vinden jullie is TH een rockband? Een popgroep of er tussen in dus eigenlijk een pop-rockband?
    Post hier je mening maar!
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes


    zachte rock! (:

    ik denk nu dus ook poprock! Maarjha wat boeit het eigenlijk nog, hun muziek is just like... SUPAAH COEWL! [a]
    xxx (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    Poprock xD
    ma aangezien ze zeide da un volgende plaat harder ging zyn...

    Pop.. bij de VMA zaten ze ook in de Popcategorie. Ik vind sommige nummers van pop/rock achtig.
    Maar wat Bomm al zegt, échte Rock is veel harder. Als LP fzeu. ^^

    LP is ook niet echte rock vind ik.. dats andere rock. Nirvana. DAT is rock. Dat is echt de officiele rock. anyways. TH is ZEKER Pop/rock. Het is namenlijk echt NIET pop, en ook echt NIET rock. maar wel er tussenin x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    poprock :P Stat ook heel vaak bij de liedjes enzo ;)


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind TH de naam rock niet echt waardig =') Ahja ze zeggen pop/rock

    poprock


    i'm eating gummybears

    10000000000000000000000000% pop

    poprock bestaat eigenlijk niet. anders zijn alle muziek gerne eigen lijk pop(en dan de gerne der achter) want er zijn altijd wel bands die een gerne "beroemd" maken.

    rock is iets ruiger.


    You can never wear to much black

    beiden^-^

    poprock :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik vind poprock band. ik vind dat je het niet pop maar ook niet echt rock kan noemen ^^
    ik vind het gewoon leuke muziek
    xx.


    Vind ik ook :D