• Samantha Paige, ook wel bekend als dé badgirl van California High. Ze drinkt, ze rookt, ze vecht, ze spijbelt en wordt er bij de lessen waar ze wel is uitgestuurd. Ondanks de vele schorsingen en de dreigementen van haar alleenstaande moeder blijft ze doorgaan. Maar een keer wordt het teveel, en die keer valt op 30 Augustus. Haar moeder is het gedrag van haar dochter helemaal zat en stuurt haar naar haar vader in Wasau. Gelegen in Wisconsin, dus zowat aan de andere kant van Amerika. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag zit Samantha in het vliegtuig richting Wasau. Haar vader houdt nog hoop, zijn bloedeigen dochter kon toch echt niet zo erg zijn? Maar ook hier zet Samantha gezellig de boel op stelten, en ze krijgt al snel een nieuwe hobby. Het leven van haar zus verpesten... Maar wat als Samantha opeens een spiegel voor krijgt, en zelf ziet hoe ze echt is.. Zal ze veranderen, of het vergeten en gezellig door gaan..


    Help me, please? :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Houd je meer van Nederlandse of Engelse titels?

    - Richting Wasau
    - Social Change
    - Sociale verandering
    - Paige
    - Always Paige
    - Altijd Paige

    Niet dat je hier wat aan zult hebben, want ik faal ontzettend in titels bedenken :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kom alleen maar op Rebellious of Face it... misschien weet ik dadelijk meer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    @Presence: Rebellious is een goede naam.
    @benzema: Wil je me twaarschuwen als je begint?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 20:15 ]


    take me back to the basics and the simple life

    The other side of the moon my friend


    Tonight is the night.. (Dexter)