• Ik kijk 'A very Potter Sequel'


    Forever.

    Ademen, zitten, dit typen, muziek luisteren (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wachten tot mijn film geladen is om te kijken.

    ik zit op quizlet een wonder he


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik heb een discussie met een vriendin. :'D

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 20:54 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben op een verjaardag nu, dus ik luister half, ben msn-en en op Q aan het rondkijken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik alleen Quizlet. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik probeer te schrijven, ik luister muziek en erger me aan het feit dat de I toets weg is. En ik ben met het forum bezig (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 20:54 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Listening to music & Quizlet.


    Life is all about having a good time.

    Inpakken, klaarmaken om zo/straks op vakantie te gaan (krul)


    “Love is a contradiction.”

    quizlet, deaviantart en youtube... O en ik probeer een stukje te schrijven.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Msn, Quizlet, Leven, Me bloed laten stromen door me lijf[nja dat doet me hart dan..], Muziek luisteren, Doelloze spelletjes op facebook. Typen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Muziek luisteren, msnen (dat een beetje dood is aangezien iedereen weg aan het gaan is) en op Quizlet zitten (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben niet veel aan het doen, wat computeren en rondlopen. Ik verveel me zo erg.


    <3

    Typen,muziek luisteren, facebook en msn.

    Ik eet chips, kijk full house, ben aan het smsen en speel ondertussen ook nog tetris (cat)


    -