• ik moet dit er even uit.

    Ik had een super leuke foto van mezelf op hyves, het was op de trouwdag van mijn vader en stiefmoeder, dus hij stuurde telkens haal die foto eraf of anders ben je alles kwijt,en je ramen zijn dan ook kapot, ik zal vannacht je ramen ingooien en al die dingen, ik ben niet bang voor hem, ik bel rustig de politie op, als ie dat echt zou doen, ik zit nu te trillen van woede, en heb tranen.
    Ik heb echt een hekel aan hem.
    Voor mij is hij mijn broer niet meer, allang niet er zijn al dingen gebeurt voor dit, maar ik beschouw hem als een vreemde, ik praat dan ook echt niet meer met hem.

    Hij heeft al zoveel dingen bij me gedaan dat ik nu echt zat van ben.

    Sorry voor mijn gezeik, maar het moest er echt even uit.

    Hij heeft mijn ramen nog niet ingegooid, hij dreigde er mee, en nog paar dingen.

    Edit: Hij belde me net op, en zei het spijt me ik had niet mogen dreigen en alles. ik zal dit keer geen aangifte doen.
    Nooit gedaan ofzo, maar mijn broer en ik hebben al geen goed verleden met elkaar,het was altijd wel ruzie thuis, ene keer is ie super aardig en de andere keer is het enorme eikel.
    Ik schreef dit dat ik echt woedend was, natuurlijk was ik boos wat hij dreigde te doen, hij heeft zijne excuus aangeboden. Dus heb ik het aanvaart.
    Het ligt heel ingewikkelt tussen mij en mijn broer, ik hou niet echt van hem, maar toch blijft ie mijn broer.

    Sorry voor dit.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 21:37 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dat is bedreiging mop.

    Aangifte doen anders word het alleen maar erger...

    Sinds mijn broer me eens een hersenschudding heeft gegeven, haat ik hem ook.


    Life is all about having a good time.

    Waarom doet ie zo dat is raar :S
    Mag jij geen foto van jezelf hebben op hyves ofzo wtf :S


    Stop wishing, Start doing..

    Heeft hij je raam nu ingegooid of niet?


    Olive

    Wat Hale zegt, en waarom heb je hem dan niet geblokkeerd?

    2Krull4U schreef:
    Wat Hale zegt, en waarom heb je hem dan niet geblokkeerd?


    Daar had ik eigenlijk nog niet aangedacht, met et blokkeren thankx


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Serophina schreef:
    Waarom doet ie zo dat is raar :S
    Mag jij geen foto van jezelf hebben op hyves ofzo wtf :S

    Voor als je aangifte gaat doen:
    Maak er een print van zodat je altijd bewijs hebt. Voordat meneer alles verwijderd en de onschuldige ziel gaat uithangen...

    Authors schreef:
    Heeft hij je raam nu ingegooid of niet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gelukkig ben ik de oudste :Y)

    Wow.
    Alleen dreigen om een fotodie op je hyves staat... Dat begrijp ik niet mijn broertjes irriteren me soms(zoals flirten met mijn vrienden) maar we houden van elkaar en gek genoeg doet Justin(mijn broertje van 14) nu erg lief. Ik svhaam me eerder voor mijn broertjes hun vrienden die hebben dus een crush op mij. Maar ik zou hem blokkeren


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Mag ik vragen wrm hij wou dat die foto er af ging?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gelukkig heb ik geen broer ;o


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Fellatio schreef:
    Mag ik vragen wrm hij wou dat die foto er af ging?


    Hij stond er blijkbaar raar op, ik vond het juist een leuke foto..

    Maar het is al opgelost.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.