• De stelling van vandaag luidt:
    Al het goede in het leven is illegaal, immoreel of dikmakend

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Helemaal, ik bedoel. Kijk naar Gaskarth. De dingen die ik zou doen met hem zijn illegaal.
    Jeetje ik klink als een fangirl.

    Sowieso niet.:'D


    everything, in time

    dontagree.

    Cassiopeiae schreef:
    Helemaal, ik bedoel. Kijk naar Gaskarth. De dingen die ik zou doen met hem zijn illegaal.
    Jeetje ik klink als een fangirl.


    Nou, als je 18 zou zijn zouden het niet illegaal zijn.. Maar hij moet het natuurlijk ook wel willen.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Nou, als je 18 zou zijn zouden het niet illegaal zijn.. Maar hij moet het natuurlijk ook wel willen.

    Daar zit het hem. :'---(

    Eens, hahaa, maar sowieso dingen die niet dikmakend zijn, zijn kankerverwekkend, dus al het goede in het leven is 'slecht',
    maar fuck dat, we gaan toch dood. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 0:04 ]

    Hmm true, ik hou wel van wat grappen uithalen, maar die grappen zijn meestal illegaal, dus op het gebied van mensen verwonden of dingen stukmaken, haha.

    verder ben ik het er niet echt mee eens..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Void schreef:
    Sowieso niet.:'D


    You're beautiful.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Daar zit het hem. :'---(


    Nou, we kunnen er altijd voor zorgen dat hij het wilt!:9~


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Liefde is het enige wat goed is in mijn leven dus nee, het is niet illegaal, immoreel of dikmakend. Behalve als je echt continu blowjobs geeft en van sperma dikwordt maar das gross.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee. Liefde is goed. En dan liefde in de pure zin, zonder dat we seks erbij betrekken.
    *stoned antwoord*


    Felix

    Nee? Een sok is goed. Vooral een anti-slip sok. :9~


    All was well.

    Ja, helemaal mee eens. -,- Tuurlijk niet, wat is dit voor stelling man.

    Oneens, alleen de laatste klopt een beetje! :P Al het lekkere eten is vaak dik makend! Oneerlijk! haha xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, veel wel ja maar zeker niet alles.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall