• De Zweedse fastfoodketen Frasses heeft een bijzonder cadeautje gedaan bij het kindermenu. De kinderen krijgen gratis opplaktattoos, waarvan één een hakenkruis heeft.
    De ouders van de kinderen waren geschrokken en 'not amused'. 'We konden onze ogen niet geloven", vertelt een moeder van een 8-jarig jongetje aan Zweedse media.

    Haar zoontje Eddie was blij verrast met de neptattoos, maar de ouders vonden het niet verantwoord. 'We wisten niet of we nu moesten lachen of huilen. Eddie is namelijk gek op tatoeages, maar dit is toch wel een erg foute tattoo voor een kind.'

    De fastfoodketen heeft inmiddels excuses aangeboden. Het is volgens Frasses een vergissing die in China is gemaakt. (Redactie)


    dat doe je toch niet! wat vinden jullie er van? ik vind het belachelijk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Okey
    op mijn school zie je die dingen in klaslokalen
    Ik vind het niet kunnen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha lowllz :3
    Das best erg


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou die tattoo's echt teruggeven dan haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Vreselijk onrespectloos.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat is een hakenkruis?


    All I wanna do is lose control

    Het is eigenlijk best dom, want een hakenkruis betekend in het Hindoeïsme vrede (cat) Hitler heeft het een beetje verpest.


    Olive

    Castle schreef:
    Wat is een hakenkruis?


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Castle schreef:
    Wat is een hakenkruis?


    Krijg je geschiedenis??
    Da is t teken van Hitler en zn troepen
    Al die Joden die toen stierven!
    Zo onrespectloos om dat bij een kindermenu te steken:|


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Castle schreef:
    Wat is een hakenkruis?

    Weet je dat niet? Wtf..

    Anyway, er staat toch dat het een fout is? Natuurlijk is niet normaal als je zo'n tattoo krijgt, maar toch, ze hebben hun excuses aan geboden.


    Forever.

    Secretive schreef:
    Vreselijk onrespectloos.

    Secretive schreef:
    Vreselijk onrespectloos.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Authors schreef:
    Het is eigenlijk best dom, want een hakenkruis betekend in het Hindoeïsme vrede (cat) Hitler heeft het een beetje verpest.

    Dat wilde ik ook zeggen(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"