Ik ben ook de oudste.
Ik ben heel erg beschermend opgevoed en mocht niks, maar nu mag ik veel meer omdat ze weten dat ik zelfstandig ben en alles wel goed kan oplossen voor mezelf; ik heb gewoon nooit hulp nodig.
Uitgaan wil ik sowieso niet, niets voor mij, ik zou er niet eens aan denken en eigenlijk krijg ik nooit ergens de schuld van als ik er niks mee te maken heb? Mijn ouders vertrouwen mij bij elk woord dat ik zeg en mijn zusje van 11 moet evenveel doen als ik.
Ik heb niks te klagen over de band met mijn moeder. (:
Jap, ik snap je helemaal. Ik moet hond uitlaten, de afwas doen enz. En ik laat de hond al uit sinds mijn zevende of zo en mijn zusje van dertien? DIE HOEFT HELEMAAL NIETS. Keilullig.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
ik ben de middelste (tweeling) maar me broer heeft ADD Pedede-nos (of hoe je het ook spelt) dyslexie en hij is autistisch . dus soms denk tie dat me zus en ik nog kleine kinderen zijn terwijl ik hem vandaag nog moest leren hoe hij een simpele sla salade maakt :p nu nog koken ¬¬
Op dit moment ben ik de oudste thuis..
+ me zus was op dr 15 et huis al uit -.-
Dus toen ik 16 werd.. kreeg ik de volle laag hele huis versierd enzo
+ ik was de eerste kind van me moeder die dr diploma haalde.. Hele huis versierd D; ben nou al bang voor de 18e verjaardag [1 april jarig en ben nu 17 D;]
& mwah ik ben niet zo uitgaan typje dus heb dr geen problemen mee
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you