• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Ik heb precies hetzelfde (cat)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    -steekt hand op-
    Maar ik heb daar eigenlijk niet zo veel last van.. Mijn ouders vragen me alleen soms hoe iets gaat op school, wat ze dan moeten weten voor mijn broertje.

    Ik ben de jongste. Meheh x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Telt enig kind owk??

    Zo ja; ik ben zeventien en ik ben nog niet eens uitgeweest...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik ben de jongste, maar ik heb soms het idee dat ik veel meer moet doen dan mijn zus, en ik mag ook al uit en ik ben 15 (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IK!!!
    Ik heb allemaal verplichtingen ook nieuw voor mijn ouders dus ja, beetje hetzelfde probleem :)

    3 minuten ouder 8D dus nee ;')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Immagine schreef:
    (...)

    Zij was 12, 14 is een ander verhaal

    Oh, ja... 12 is idd wat jong.

    Ik ben niet de jongste en niet de oudste, maar ook niet enig kind ;) tweeling :) maar dan is ook alles nieuw he

    Weatherby schreef:
    Hierzo (no_chears)


    And in that moment, we were infinite.

    Enigskind. :(


    The good ones die young. Be bad, live forever.

    Me to


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik ben ook de oudste. En heb 1 jongere zus en broer. Zo vervelend --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ben de oudste, en heb inderdaad meer problemen tot nu toe gehad dan mijn bro. Maar vergeet niet dat je ouders ook maar voor de eerste keer in hun leven ouder zijn. Zij kunnen ook niet alles weten.
    Gelukkig doen mijn ouders (dit vooral dankzij mijn moeder) absoluut niet moeilijk over dat ik uit wil gaan, naar de stad wil etc.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben middelste.
    En dat suckt pas ;[


    Me so good.