• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Hierzo (no_chears)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    nou, de jongste zijn is ook geen pretje hoor

    ik niben dus niet de oudste (krul)

    Ja. Ik, maar het is eerder dat mijn zusje daar meer problemen mee heeft, dan ik ;'p

    Maar de meeste klusjes omdat je ouder bent..? Dat vind ik nergens op slaan. Sorry, hoor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben ook de oudste.
    Ik ben heel erg beschermend opgevoed en mocht niks, maar nu mag ik veel meer omdat ze weten dat ik zelfstandig ben en alles wel goed kan oplossen voor mezelf; ik heb gewoon nooit hulp nodig.
    Uitgaan wil ik sowieso niet, niets voor mij, ik zou er niet eens aan denken en eigenlijk krijg ik nooit ergens de schuld van als ik er niks mee te maken heb? Mijn ouders vertrouwen mij bij elk woord dat ik zeg en mijn zusje van 11 moet evenveel doen als ik.

    Ik heb niks te klagen over de band met mijn moeder. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik en ik weet precies wat je bedoeld. Heb ook last van alles wat jij genoemd hebt. En je moet altijd het voorbeeld spelen, moet ik ook ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jap, ik snap je helemaal. Ik moet hond uitlaten, de afwas doen enz. En ik laat de hond al uit sinds mijn zevende of zo en mijn zusje van dertien? DIE HOEFT HELEMAAL NIETS. Keilullig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ben de middelste (tweeling) maar me broer heeft ADD Pedede-nos (of hoe je het ook spelt) dyslexie en hij is autistisch . dus soms denk tie dat me zus en ik nog kleine kinderen zijn terwijl ik hem vandaag nog moest leren hoe hij een simpele sla salade maakt :p nu nog koken ¬¬


    Shoganai i ne~

    Weatherby schreef:
    Hierzo (no_chears)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Op dit moment ben ik de oudste thuis..
    + me zus was op dr 15 et huis al uit -.-
    Dus toen ik 16 werd.. kreeg ik de volle laag D: hele huis versierd enzo
    + ik was de eerste kind van me moeder die dr diploma haalde.. Hele huis versierd D; ben nou al bang voor de 18e verjaardag [1 april jarig en ben nu 17 D;]
    & mwah ik ben niet zo uitgaan typje dus heb dr geen problemen mee ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry maar dit moet ik even kwijt. Je bent 13 en begon vorig jaar met uitgaan? wtf


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    Sorry maar dit moet ik even kwijt. Je bent 13 en begon vorig jaar met uitgaan? wtf


    12+ ^^. Ik word btw bijna 14, dusja.

    Tuesday schreef:
    (...)

    12+ ^^. Ik word btw bijna 14, dusja.


    wat versta jij onder 'uitgaan'?


    All I have in life, is my imagniation.

    Je hebt geen idee hoe gelukkig je bent. D:
    Ik ben de jongste en het is echt moeilijk om aan te moeten zien hoe mijn broer tweemaal zoveel als mij mag. D:

    Immagine schreef:
    (...)

    wat versta jij onder 'uitgaan'?


    Lunenburg,
    Ik ga naar 14+, daar kom ik - bijna - altijd binnen.

    Immagine schreef:
    (...)

    wat versta jij onder 'uitgaan'?

    Dat is echt niet zo heel vreemd hoor, ik ben 14 en ga ook al uit.