• Thee! Wie drinkt er hoe zijn thee?
    Ik dronk mijn thee heel erg sterk en nu ga ik naar voorbeeld uit series mijn theezakje eens in de mok laten hangen, in plaats van dippen en dan eruit. En dan geen suiker of melk, behalve bij English Breakfast. Daar gaat suiker in. En bij Earl Grey gaat heel veel suiker en een beetje melk in.

    Dus, hoe drinken jullie jullie thee?
    Vooruit dan, voor de niet theedrinkers, hoe drinken jullie je koffie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik drink altijd pepermuntthee en laat mijn theezakje in de mok hangen. Zonder melk en ook zonder suiker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Met suiker


    26 - 02 - '16

    Eh, ik drink vooral 's morgens de English Tea Blend. Gewoon het zakje in het water en dan dippen. Van sterke thee houd ik totaal niet; afschuwelijk.
    Ik drink het nooit met suiker, behalve bij aardbeien of mango thee. En ook geen melk; afschuwelijk vind ik dat. :')

    En voor de rest van de dag verschilt het gewoon waar ik behoefte aan heb.

    Ik dip hem, maar wel vrij sterk. Niet maar twee keer of zo. En soms met een zoetje en anders met niks. (Tenzij de zoetjes op zin ^^)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik doe niets in m'n thee, maar ik drink vooral koffie. Waar ik dus ook niets in doe. Ik drink 't zwart.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou niet van sterke thee en ik drink heel veel verschillende soorten, eigenlijk. In het weekend gewoon 's morgens English Breakfast, soms Earl Grey, maar voor de rest vooral groene thee met verschillende smaakjes erdoor. Geen suiker, al helemaal geen melk. Dat vind ik echt vies.


    Your make-up is terrible

    Ik dip maar niet al te lang. Ik ben namelijk bang dat dan het laatste slokje thee super smerig is. Dat verpest voor mij dan het hele kopje thee XD Verder doe ik er niks in. Ik drink het liefste fruitthee maar kruidenthee is ook wel lekker van tijd tot tijd. En gemiddeld drink ik vier koppen thee per dag zo een beetje.


    Life is hard and then we die

    Thee zonder iets erin ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    PUKKELxDING schreef:
    Ik dip maar niet al te lang. Ik ben namelijk bang dat dan het laatste slokje thee super smerig is. Dat verpest voor mij dan het hele kopje thee XD Verder doe ik er niks in. Ik drink het liefste fruitthee maar kruidenthee is ook wel lekker van tijd tot tijd. En gemiddeld drink ik vier koppen thee per dag zo een beetje.


    Haha, dat heb ik ook altijd. Daarom ben ik gestopt met suiker, want dat blijft dan aan de bodem plakken, bleh.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Like.. 20 sec het zakje erin laten zitten, eruit halen en dan opdrinken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik drink noch thee, noch koffie. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik drink noch thee, noch koffie. :')


    Hoe kom jij de dag door? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hoe kom jij de dag door? O.o

    Met water. En natuurlijk chocolademelk. :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik houd totaal niet van sterke thee dus ik dip een paar keer en haal dan het zakje eruit. Verder doe ik er niets in, heel soms suiker, mocht ik daar zin in hebben. ;p Dit is echter vrij zeldzaam.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik houd van thee.
    Mijn favo is acai bes/blauwe bes, die is echt zo lekker.
    Ehm ik laat hem er even in hangen en dip daarna een paar keer.
    Soms met een suikerklontje en soms zonder. Mocht ik keelpijn hebben, gaat er een lepel honing bij.