• Hi peepzz, ik ben op zoek naar een cover en aangezien er veel goede cover-makers zijn op Q vraag ik het hier even.

    Het is voor een verhaal dat ik op Wattpad en waarschijnlijk ook op Quizlet ga maken.

    Het gaat The Red Rose heten, het gaat over een 16 jarig meisje, genaamd Scarlett Rose.

    Ik zou graag een cover willen met The Red Rose erop, en een foto van een rode roos en/of van een meisje met (het liefst) rood haar. ROOD, niet oranje in dit geval (:

    Als je nog leuke toevoegingen weet, hebt mogen die er altijd bij. BE CREATIVE of zo $:

    Vragen zijn altijd welkom.

    Alvast bedankt voor de hulp en veel succes als je een cover gaat maken (:

    Ik zal je naam vermelden als 'prijs' en je natuurlijk heel dankbaar zijn.
    [Als je een cover hebt gemaakt en je hebt Wattpad, vermeld SVP dan ook je Wattpad naam, die kan ik er op Wattpad dan bij zetten]

    Whoop Whoop, byee x :*

    Umm.. waar gaat het verhaal over.
    Wat voor sfeer.
    Welke tijd periode.
    Allemaal misschien wel handige dingen om te vermelden.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Umm.. waar gaat het verhaal over.
    Wat voor sfeer.
    Welke tijd periode.
    Allemaal misschien wel handige dingen om te vermelden.


    Oops.. aha, helemaal vergeten..

    Het is gewoon een 'romantische komedie', om het even zo te zeggen. Het speelt zich in 2014 en gaat over een wanhopig, verliefde tiener die iemand leuk vind die haar nooit leuk zal vinden. Je weet het wel denk ik...? Hoe alle cliché romantische verhalen gaan.

    Ik zal het proberen, ik ga je op de wachtlijst zetten op mijn coververzoektopic zetten. Maar onthoud dat omdat je niet veel vertelt, en het ook een cliché verhaal is, ga ik hem ook niet super bijzonder maken of zo.

    Plus, wat maakt het een komedie als het een wanhopig, verliefd tienermeisje is?


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Ik zal het proberen, ik ga je op de wachtlijst zetten op mijn coververzoektopic zetten. Maar onthoud dat omdat je niet veel vertelt, en het ook een cliché verhaal is, ga ik hem ook niet super bijzonder maken of zo.

    Plus, wat maakt het een komedie als het een wanhopig, verliefd tienermeisje is?


    Begrijpelijk, iig bedankt dat je iets wilt doen (:


    Omdat er in het verhaal ook leuke en grappige dingen gebeuren, net zoals in andere romantische komedies..

    Maestum schreef:
    Ik zal het proberen, ik ga je op de wachtlijst zetten op mijn coververzoektopic zetten. Maar onthoud dat omdat je niet veel vertelt, en het ook een cliché verhaal is, ga ik hem ook niet super bijzonder maken of zo.

    Plus, wat maakt het een komedie als het een wanhopig, verliefd tienermeisje is?

    Houd wel in je hoofd dat dit haar verhaal is en ze zelf het beste weet hoe deze zal verlopen. Dus ik vind je reactie eigenlijk niet zo op zijn plaats.

    OT: Ik zal morgen wel wat proberen, ik heb namelijk vanavond eerst nog wat andere dingen die ik wil afmaken. (:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Houd wel in je hoofd dat dit haar verhaal is en ze zelf het beste weet hoe deze zal verlopen. Dus ik vind je reactie eigenlijk niet zo op zijn plaats.

    OT: Ik zal morgen wel wat proberen, ik heb namelijk vanavond eerst nog wat andere dingen die ik wil afmaken. (:


    Nadat ik het heb gepost, heb ik beseft dat het inderdaad niet helemaal klopt. Maar omdat dat hetgeen is wat er wordt verteld vroeg ik het me af. Excuses, niet verkeerd denken bij mijn post, want het is niet negatief of zo.


    Some people are art and do art at the same time

    Elvenking schreef:
    (...)
    Houd wel in je hoofd dat dit haar verhaal is en ze zelf het beste weet hoe deze zal verlopen. Dus ik vind je reactie eigenlijk niet zo op zijn plaats.

    OT: Ik zal morgen wel wat proberen, ik heb namelijk vanavond eerst nog wat andere dingen die ik wil afmaken. (:


    Oké, dankjewel (:

    Maestum schreef:
    (...)

    Nadat ik het heb gepost, heb ik beseft dat het inderdaad niet helemaal klopt. Maar omdat dat hetgeen is wat er wordt verteld vroeg ik het me af. Excuses, niet verkeerd denken bij mijn post, want het is niet negatief of zo.


    Ik begreep het wel, ik had natuurlijk niet bepaalt veel informatie gegeven. Ook mijn excuus daarvoor (:

    I tried something.


    26 - 02 - '16

    Kan ik het ook nog aan het eind van de week proberen? ;$

    Lissandra schreef:
    I tried something.



    Thankss ((: Hij is erg mooi, ik zal nog heel even wachten voor als er nog meer mensen iets proberen, maar iig bedankt.

    Journals schreef:
    Kan ik het ook nog aan het eind van de week proberen? ;$


    Ja, dan kies ik denk ik op zondag of zo een 'winnaar'.

    Ben benieuwd (:

    Ik heb ook iets voor je geprobeerd:


    Happy Birthday my Potter!

    En hier is mijn probeersel, al zal het niet zozeer zijn wat je zoekt, maar goed. Inspiratie laat zich niet dwingen en dit is al wat ik eruit krijg :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    En hier is mijn probeersel, al zal het niet zozeer zijn wat je zoekt, maar goed. Inspiratie laat zich niet dwingen en dit is al wat ik eruit krijg :'D



    Oh, jouw covers zijn altijd zo prachtig!


    Happy Birthday my Potter!