• The Pretty Liars.
    Inderdaad, gebaseerd op 'Pretty Little Liars'.

    Ik schrijf dit verhaal samen met drie andere meisjes.
    Aangezien één van die meisjes op vakantie gaat, kan ze er niet aan werken. Dus mijn vraag is; Heeft er iemand zin om haar hoofdstukken te schrijven?


    We hebben al iemand gekozen! (:


    x.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 14:27 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Is het gebaseerd op een film? ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    Is het gebaseerd op een film? ;x


    Nee, dat is een serie. En de serie is gebaseerd op de boeken van 'Pretty Little Liars' (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik wil best wel mee schrijven, maar dan moet ik denk ik eerst even alles bijlezen, maar dat heb ik denk ik zo gedaan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Ik wil best wel mee schrijven, maar dan moet ik denk ik eerst even alles bijlezen, maar dat heb ik denk ik zo gedaan.


    Hij is heel leuk hoor. Misschien kan je de serie ook gaan kijken.


    I love BTR and One Direction!

    Ik wil wel schrijven, de serie is 1 van mijn favorieten :'D Ik ga even lezen^^


    The soul needs autumn.

    XxSennaxX schreef:
    (...)

    Hij is heel leuk hoor. Misschien kan je de serie ook gaan kijken.


    Ik heb de serie al wel eens gezien, en ik heb de boeken gelezen, dus ik weet er wel iets van. Nou ja, ik heb deel een en twee gelezen, en de rest even gegooglet omdat ik dingen wou weten.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hahaha, wie kiezen we nou?

    FreeHouseElf of StarEye156?


    I love BTR and One Direction!

    XxSennaxX schreef:
    Hahaha, wie kiezen we nou?

    FreeHouseElf of StarEye156?


    Ik zou zeggen, lees van ons allebei iets en kies dan diegene uit die jullie het beste vinden schrijven.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Vraag ze om een stukje op te sturen?


    Olive

    Ja, zouden jullie misschien allebei een hoofdstukje schrijven. Dan kijken we wie het beste heeft ofso.


    I love BTR and One Direction!

    XxSennaxX schreef:
    Ja, zouden jullie misschien allebei een hoofdstukje schrijven. Dan kijken we wie het beste heeft ofso.

    Ok, moeten Anna gebaseerd zijn op Hanna Marin ?


    The soul needs autumn.

    StarEye156 schreef:
    (...)
    Ok, moeten Anna gebaseerd zijn op Hanna Marin ?



    Ja, en het is gwoon een jaar later. Wanneer ze geen vrienden meer zijn.

    Stuur mij dan maar een pb als je het af hebt.


    I love BTR and One Direction!

    en dan kiezen wij wel de beste uit
    Succes

    X


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stuur mij , temptress en Neela maar een pbtje.


    I love BTR and One Direction!

    Voila, ik heb naar iedereen iets gestuurd. Sturen jullie de uitslag in een pb of hier ? :')


    The soul needs autumn.