• Ik heb vaak ruzie met mijn ouders, en tjha. Soms kan ik heel moeilijk zijn... Maar ook als ik niks doe en mijn zusje N doet iets, dan beginnen mijn ouders op ons 2 te schreeuwen van. 'Ja die 2 steenbokken weer hea, D is teminte dit/dat/zus/zo' Ik en mijn zusje N zijn dus steenbok vn ons sterrenbeeld. En mijn ouders worden echt zo vaak boos op ons, terwijl mijn zusje D bijna nooit iets fout doet want zij is toch wel z'n engeltje! Terwijl D ook altijd wel iets uithaalt! Nou op oudjaars avond het was half 1o ofzo, N had weer iets gedaan. In eens begint mijn pa te schreeuwen. 'Ja jullie steenbokken kunnen nooit iets goed doen! Ik heb zo veel spijt van jullie!' Nou ik en mijn zusje in tranen, maar ik wilde neit laten mereken dat ik huilde dus ik bleef naar de tv staren. Toen haalde ik mijn neus op en begon hij weer. 'Ik wil tv kijken! Dus wil ik niks horen, en ga maar weer janken hoor, je kunt niks anders!' Mijn moeder greep niet in, die was zelf ook aan het zeiken dat wij maar meosten veranderen anders bleef het hier thuis niet leuk meer. Nou het is hier thuis al niet leuk meer! Maar alles is erger geworden door de verhuis, maar het doen zo veel pijn als je je vader hoort schreeuwen dat hij spijt van je heeft en dat hij mij en N nooit gewilt had...
    Sorry dat er typfouten in zitten, ik typ dit met trillende handen.


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik denk dat je mischien met ze moet praten dat je het nit fijn vind dat ze vaak naar je schreeuwen.
    Sorry,ben slecht in advies geven ><
    Nog veel geluk met je ouders(flower)

    xx

    Yasemin(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Heb ik ook man =3


    All was well.

    Het is volkomen normaal in mijn geval xp


    All was well.

    Het is volkomen normaal in mijn geval xp

    Ben ik teminste niet de enige :)


    Tears are crashing out of my eyes

    Mijn vader doet niet anders dan zeuren en schreeuwen. En mijn moeder.. tja. Die zal nooit in kunnen grijpen (die = overleden toen ik 1 was en ik hoef geen medelijden. :'o).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is like, verschrikkelijk:S ik heb dat echt nooit, maar ik heb ook amper ruzie met mn ouders x3 ik ben de middelste en mn zus en zusje hebben veel vaker ruzie.
    maar ik trek me ook vaak terug op mn kamer... misschien is dat het x3
    maar, het spijt me, ik weet echt niet wat je zou kunnen doen. Misschien de Kindertelefoon of Bureau Jeugdzorg bellen voor een oplossing?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb eigenlijk bijna nooit ruzie met mijn ouders.. mijn zus bijna altijd dus ik zit er wel altijd middenin


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    'K snap je best.. Als k iets mis doe, of Evelien doet iets mis, ze steken het toch gewoon op ons, ze gebruiken altijd meervoud, en dat dan gewoon omdat we en tweeling zijn. Mijn vader kent ons precies eigenlijk helemaal niet goed uit elkaar, hij zegt gewoon Melanie Evelien, een van de namen is dan toch juist.
    En hij spreekt over mijn moeder haar dochters, wij zijn niet zijn dochters en ook nniet hun dochters, wij zijn de dochters van mijn moeder...
    Mijn oudste broer krijgt ook wel wat gezever over zich, maar mijn andere broer; die is bijna 'perfect' in de ogen van mijn ouders. Nooit kan hij iets slechts doen, en als hij is iets zou doen wat niet mag, zullen ze er niets van zeggen..
    Hij zal nooit gezaag over z'n kop krijgen, wij wel.
    Als mijn vader thuis is scheldt hij wel wat vaker op mij, gewoon omdat ik tv kijk, naar iets wat hij niet wilt zien enzo..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb vaak ruzie met mijn ouders, en tjha. Soms kan ik heel moeilijk zijn... Maar ook als ik niks doe en mijn zusje N doet iets, dan beginnen mijn ouders op ons 2 te schreeuwen van. 'Ja die 2 steenbokken weer hea, D is teminte dit/dat/zus/zo' Ik en mijn zusje N zijn dus steenbok vn ons sterrenbeeld. En mijn ouders worden echt zo vaak boos op ons, terwijl mijn zusje D bijna nooit iets fout doet want zij is toch wel z'n engeltje! Terwijl D ook altijd wel iets uithaalt! Nou op oudjaars avond het was half 1o ofzo, N had weer iets gedaan. In eens begint mijn pa te schreeuwen. 'Ja jullie steenbokken kunnen nooit iets goed doen! Ik heb zo veel spijt van jullie!' Nou ik en mijn zusje in tranen, maar ik wilde neit laten mereken dat ik huilde dus ik bleef naar de tv staren. Toen haalde ik mijn neus op en begon hij weer. 'Ik wil tv kijken! Dus wil ik niks horen, en ga maar weer janken hoor, je kunt niks anders!' Mijn moeder greep niet in, die was zelf ook aan het zeiken dat wij maar meosten veranderen anders bleef het hier thuis niet leuk meer. Nou het is hier thuis al niet leuk meer! Maar alles is erger geworden door de verhuis, maar het doen zo veel pijn als je je vader hoort schreeuwen dat hij spijt van je heeft en dat hij mij en N nooit gewilt had...
    Sorry dat er typfouten in zitten, ik typ dit met trillende handen.


    Bij mij is het net het zelfde! Alleen zegt mijn mama dat ze spijt heeft van mij, terwijl die ouders niets zeggen op mijn kleine broertje en zussje! :| Ze willen ook dat ik verander van karakter en gedrag, anders word ik in een instelling geplaatst! Maar dat zeggen ze altijd op nieuw en opnieuw en nooit doen ze het! :| En ik had ooit es het zelfde gedaan, toen mijn pa stond te schreeuwen naar me, moest ik bijna huilen, dus probeerde ik het in te houden en zonder emotie naar tv te kijken, maar toen werd ie kwaad, omdat ik hem stond te negeren, en hem niet aan kijkt wanneer hij bezig is met praten! Maar wat wil je! Als ik bang ben, kijk ik nooit iemand aan! >,<


    You'll never dream alone. <3

    Wow, heftig. Ik ben dus helemaal niet goed in advies geven, maar misschien is praten iets. Of was Hopeless zegt, de Kindertelefoon bellen.

    wow. dat is echt heftig. zit er geen reden achter waarom je ouders zo schreeuwen? behalve dan dat jullie 'iets' gedaan zouden hebben. geen diepere oorzaak ofzo?
    maar het blijft natuurlijk vreselijk, dus veel sterkte ermee!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wow..da's wel heel erg!!
    gelukkig hebben mijn ouders dat nooit geropen..
    maar misschien komt het doordat hij aan de drank zit ofzow..of omdat er relatieproblemen zijn..?
    maar zo is het idd.. niet meer normaal..
    veel sterkte er nog mee! <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!