• Heeyy ik was 5 augustus jarig dus nu houd ik binnenkort een feest voor mijn vriendinnen. Alleen, ik weet niet wat te doen.
    Vroeger deed je altijd met een 'kinderfeestje' een bepaalde activiteit (bowlen, knutselen, schminken, verkleden etc) alleen nu ik ouder ben weet ik niet bepaald wat te doen. De meeste van mijn vriendinnen zijn rustig, dus harde muziek aanzetten en de bedoeling dat ze gaan dansen zit er niet in.
    Er komen ongeveer 10 mensen dus ideeën zijn welkom.
    Wat doen jullie zoal met je verjaardag?

    Barbecuen! Ook heel leuk om te doen als er vegetariërs zijn, er zijn namelijk een heleboel lekkere vegetarische barbecuerecepten.
    Dat heb ik met 10 meiden gedaan als 'verjaardagsfeest' en het was ontzettend gezellig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jaa dat is inderdaad leuk. Alleen vier ik het in september dus weet ik niet of het weer gunstig is..

    Ik vier mijn verjaardag eigenlijk niet meer. Dus geen idee. Misschien een gezellig film/klets avondje?


    The truth is out there.

    iCalum schreef:
    Jaa dat is inderdaad leuk. Alleen vier ik het in september dus weet ik niet of het weer gunstig is..


    Ik in juni, en toen regende het ook. Partytent erover en je zit droog!

    Ik heb ook eens bij familie gebarbecued toen het stortregende, toen ging m'n neef buiten onder een parasol barbecuen, en werd het gewoon naar binnen gebracht toen het klaar was.

    Je kan ook gaan gourmetten natuurlijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Opzich is bowlen nog wel voor alle leeftijden, genoeg volwassenen die onder vrienden/vriendinnen gaan bowlen.

    Een etentje waarbij iedereen een gerechtje moet klaarmaken en zo een soort buffet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Je kan een film-marathon doen ? Dan maak je samen met je vriendinnen eerst lekkere hapjes en daarna moeten jullie zoveel mogelijk films na elkaar zien (:
    Ik heb het ooit al gedaan, Het is moeilijk om vol te houden maar wel erg gezellig.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Je kan ook gezellig een High Tea in elkaar knutselen als je daarvan houdt. :)


    She's imperfect but she tries

    Wat ik altijd doe is: Ik koop Monster Energy, snacks, zet de Xbox aan en ga de hele dag gamen met mijn vrienden. Of Netflix op de Xbox kijken.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 20:09 ]

    Toevallig ik was ook 5 augustus jarig, haha. ^^ Ik ging met mijn familie op dat moment met mooi weer op een terasje zitten en wat eten. Maar dat kan je ook doen als het nog mooi weer is en wat iemand hier ook al zei je kan thuis een lekkere high tea maken. Met kleine hapjes, broodjes, cake en snoep. Op de achtergrond wat muziek en daarna na een leuke film kijken?? Je kan ook als het nog mooi weer is gaan picknicken?? September is het af en toe nog wel mooi weer. En zo niet kan je nog gaan bowlen, daar is ook nog niemand te oud voor. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben op verschillende verjaardagen van meiden die 18 werden ook nog wezen bowlen. Verder heb ik afgelopen jaren steeds Weerwolven van Wakkerdam gespeeld op mijn verjaardag, haha :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lekker naar de kroeg met zijn allen?


    Tijd voor koffie.

    Themafeestje :D!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lasergamennnnnn


    i put the fun in funeral

    Wat ik eigenlijk altijd doe, als het weer goed is gaan we allemaal in de tuin zitten, muziekje aan en gewoon praten. (ik ben jarig in mei) En als het weer tegenzit doe ik hetzelfde binnen. Gewoon heel simpel eigenlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zorg altijd voor een enorme berg eten (chips, nootjes, fruitsalade, chocola, tomaatjes etc.), leuk muziekje op de achtergrond, en iedereen vermaakt zichzelf wel door gewoon gezellig met elkaar te praten. Als dat na verloop van tijd stil valt (wat eigenlijk nooit gebeurd), heb ik als noodoplossing altijd een film klaar liggen.


    Valar Morghulis.