• Ja ik verveel me heel erg dus ben ik ook opzoek naar leuke, nog lopende story's.
    Alleen ben ik op zoek naar Glee story's en Harry Potter story's die het liefst over The Marauders gaan, maar andere wil ik ook wel even naar kijken als het maar geen Draco Malfoy is. Ik heb daar namelijk zoveel story's van dat ik niet meer weet wat nou is welk verhaal gebeurde. :S
    Maar okee heeft iemand dus Glee story's of Harry Potter story's? (flower)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Sorry allen Onbekende persoon hier :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm het is een soor van DM story maar ik kan het proberen :O



    ~When two extremes fall in love~


    Wanneer voor Draco en Neville het vierde jaar aanbreekt, veranderd er iets voor hen allebei. Een hevige ruzie tussen beide mondt uit in iets totaal anders. Maar kan er vriendschap bestaan tussen twee uitersten?
    Een verhaal over liefde, vriendschap en leugens.


    My dad will hear about this!
    Or no, actually…he won’t…cause that, ofcourse, ...would be a...bad…thing.


    This could be hidden here too if you want cause
    It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies
    But just as much to stand up to our friends.
    So if you really love him you know that
    Were your treasure is, there will be your heart also
    You know this isn’t right and when do you finally see that you may not let him in?
    Please, I do know but don’t you think that
    It doesn't matter what someone is born, but what they grow to be.
    Yes I do, but always remember
    You've nothing to fear, if you have nothing to hide
    Klik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn nieuwe verhaal; The deatheater tale - HP


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik. Maar ik geloof dat je die van mij allemaal al leest. :Y)
    Verder zou ik je wel Our Way van Gary willen aanraden, maar ik dacht dat je die ook al las. En behalve dat lees ik op dit moment eigenlijk helemaal geen lopende, regelmatige geüpdate Harry Potter verhalen, dus ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Taraluis schreef:
    Hm het is een soor van DM story maar ik kan het proberen :O



    ~When two extremes fall in love~


    Wanneer voor Draco en Neville het vierde jaar aanbreekt, veranderd er iets voor hen allebei. Een hevige ruzie tussen beide mondt uit in iets totaal anders. Maar kan er vriendschap bestaan tussen twee uitersten?
    Een verhaal over liefde, vriendschap en leugens.


    My dad will hear about this!
    Or no, actually…he won’t…cause that, ofcourse, ...would be a...bad…thing.


    This could be hidden here too if you want cause
    It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies
    But just as much to stand up to our friends.
    So if you really love him you know that
    Were your treasure is, there will be your heart also
    You know this isn’t right and when do you finally see that you may not let him in?
    Please, I do know but don’t you think that
    It doesn't matter what someone is born, but what they grow to be.
    Yes I do, but always remember
    You've nothing to fear, if you have nothing to hide
    Klik

    Hahahah, ja je hebt gelijk, proberen kan altijd! (:
    Maar ik zal wel even gaan kijken, misschien dat ik hem wel ga lezen, want dit is wel iets anders dan de meeste Draco Malfoy story's. En anders neem ik wel een bladwijzer en kan ik hem altijd over een tijdje nog gaan lezen. :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Square schreef:
    Ik. Maar ik geloof dat je die van mij allemaal al leest. :Y)
    Verder zou ik je wel Our Way van Gary willen aanraden, maar ik dacht dat je die ook al las. En behalve dat lees ik op dit moment eigenlijk helemaal geen lopende, regelmatige geüpdate Harry Potter verhalen, dus ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen. :/

    Hahaha, ja die van jou lees ik allemaal al en ook Our Way lees ik al. (:
    Toch bedankt!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Er zijn te weinig goeie Marauders verhalen... En ik heb ze nodig (zip)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...


    - Heeft nu 34 hoofdstukken
    - Elk weekend een nieuw deel, die rond de 800 - 1000 woorden hebben.
    - De lyrics bij elk hoofdstuk zijn suggesties om te luisteren tijdens het lezen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 23:21 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het is niet over the Mauraders, maar het is ook geen standaard HP verhaal of een DM love story. Dus misschien vind je het wat, en anders is het jammer. Ik ga dit topic in ieder geval in de gaten houden voor eventuele Maurader stories, want die wil ik zelf ook lezen x'D Klik op het plaatje voor de link.



    2174: De glorie van het toverschooltoernooi is vergaan, de eens brilliant blauwe vlammen van de beker nu een diep zwart.

    In het jaar 2086 maakte minister van magie Pettivox het vierjaarlijkse toverschooltoernooi een vast evenement. Drie scholen zouden elke keer tegen elkaar strijden voor faam, glorie en eeuwige roem. In het begin gaven scholen zich vol enthousiasme op, in de hoop bekent te komen te staan als school van de vele kampioenen, maar in de loop der jaren nam dit aantal af, totdat er geen vrijwilligers meer waren. Pettivox, oud en materieël ingesteld, zag alles instorten. De rijkdom, de macht, alles zou verdwijnen. Dus, met behulp van de oudste en machtigste families in de geschiedenis van de magische wereld, greep hij de macht, en stelde in dat elke keer drie scholen gekozen zouden worden om mee te doen aan het toverschooltoernooi. Iedere leerling boven de 16 moest zijn naam in de beker doen, om geen talent te laten vergaan, de kinderen van rijke en machtige families verkregen gratie.

    Nu, ten tijde van het 250e toverschooltoernooi in de geschiedenis, hebben de zes benodigde scholen zich aangedragen. Voor het eerst sinds het Pettivox regime zijn scholen zelf naar voren gestapt. Zes scholen, die door deelname aan het toernooi vrienden zijn geworden. Zes scholen met een plan. Zes scholen, zes kampioenen. Hogwarts, Taurianova, Develixe, Hermosa Palos, Rahkamo en Phaeton.

    Soms komt een bedreiging niet vanuit een grote bron. Soms komt een bedreiging vanuit zes jonge volwassenen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prongs schreef:
    Er zijn te weinig goeie Marauders verhalen... En ik heb ze nodig (zip)

    Ja idd, degene die hier op Q zijn lees ik volgens mij allemaal al, maar ik dacht ik probeer het toch even, misschien mis ik er een. (:
    En bedankt allemaal, ik zal bij elk verhaal even een kijkje gaan nemen! (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Ja idd, degene die hier op Q zijn lees ik volgens mij allemaal al, maar ik dacht ik probeer het toch even, misschien mis ik er een. (:
    En bedankt allemaal, ik zal bij elk verhaal even een kijkje gaan nemen! (A)

    Welke lees je allemaal? Ik lees er een van Gary en één van Nox.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Welke lees je allemaal? Ik lees er een van Gary en één van Nox.

    Ow ik lees er wel meer eh even kijken hoor.

    Unforgettable // James Potter and Lily Evans
    A Lost Dream |Sirius Black|
    Haunted by my past | Sirius Black |
    Better Days | Remus Lupin
    Just a fairytale | Sirius Black
    Wake Me Up Inside | Peter Pettigrew
    Our Way [Sirius Black]
    De Marauders en het Trio spelen met tijd

    Dat zijn alle lopende verhalen en deze is al afgelopen maar ik vond hem toen heel erg mooi

    Love isn't perfect [A Sirius Black story]

    Dat was alles geloof ik. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ff denken, ik lees heel veel verhalen maar er word niet zovaak een hoofdstukje geupt.
    Ik lees álle verhalen van Nox, die zijn leuk
    Vabn Mudblood lees ik Chemistry brought us together -o wacht draco malfoy- ><
    ik lees eigenlijk alleen DM verhalen, sorry(krul)


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Jiles schreef:
    (...)
    Ow ik lees er wel meer eh even kijken hoor.

    Unforgettable // James Potter and Lily Evans
    A Lost Dream |Sirius Black|
    Haunted by my past | Sirius Black |
    Better Days | Remus Lupin
    Just a fairytale | Sirius Black
    Wake Me Up Inside | Peter Pettigrew
    Our Way [Sirius Black]
    De Marauders en het Trio spelen met tijd

    Dat zijn alle lopende verhalen en deze is al afgelopen maar ik vond hem toen heel erg mooi

    Love isn't perfect [A Sirius Black story]

    Dat was alles geloof ik. (:

    Thanks a bunch!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aguamenti schreef:
    Sorry allen Onbekende persoon hier :3.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)