• Kennen jullie die film? Ik vind hem echt zo geweldig, echt een van mijn favoriete films.
    Het gaat over William Miller, een 15 jarige jongen die door Rolling Stone wordt gehuurd om mee te touren, en te schrijven over de band Stillwater, een "up and coming rock band". Hij leert dus de band beter kennen en nouja, je moet de trailer maar even kijken:



    Hij was laatst ook op televisie, maarja, als jullie hem kennen, wat vonden jullie ervan?


    As travars

    Niet mijn smaak.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    Niet mijn smaak.

    hetzelfde :)

    Oh, die film vind ik geweldig. Echt zwaar geniaal gewoon. _O_


    wth.

    Mayfly schreef:
    Oh, die film vind ik geweldig. Echt zwaar geniaal gewoon. _O_


    eindelijk iemand die hem wel leuk vind :'D
    Maar ik vind Penny Lane ook echt geweldig :')

    En ik vind deze gif van de film ook leuk/mooi hihi:


    As travars

    Grimshaw schreef:
    (...)

    eindelijk iemand die hem wel leuk vind :'D
    Maar ik vind Penny Lane ook echt geweldig :')

    En ik vind deze gif van de film ook leuk/mooi hihi:



    Die gif is zo leuk. :3 Ik vind die scène leuk wanneer Penny door zo'n lege zaal gaat dansen met van die sliertjes, weet je welke ik bedoel?


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Die gif is zo leuk. :3 Ik vind die scène leuk wanneer Penny door zo'n lege zaal gaat dansen met van die sliertjes, weet je welke ik bedoel?


    ooh ja die is ook zo mooi en ook de Tiny Dancer scene :3
    De film heeft gewoon heel veel prachtige scenes


    As travars

    Deze hehe


    As travars

    Grimshaw schreef:
    Deze hehe



    JA, DIE! _O__O_ Ik vind het ook zo lief als William Penny helpt wanneer ze stomdronken is. En dat Penny weer wegvloog in het vliegtuig, dat was zo zielig. D:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    JA, DIE! _O__O_ Ik vind het ook zo lief als William Penny helpt wanneer ze stomdronken is. En dat Penny weer wegvloog in het vliegtuig, dat was zo zielig. D:


    Ja ik vond het jammer dat het zo voor hun eindigde zeg maar. Ik vind Penny Lane echt een geweldig karakter. En dan ook dat ze hoort dat Russell haar heeft "verkocht" voor bier en 50 dollar, en dat ze niet wil laten zien dat ze verdrietig is en hem vraagt wat voor bier. Maar omg nu heb ik zin om de film weer te zien. Ik had hem laatst bij de blokker gekocht voor 5 euro :3


    As travars

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Ja ik vond het jammer dat het zo voor hun eindigde zeg maar. Ik vind Penny Lane echt een geweldig karakter. En dan ook dat ze hoort dat Russell haar heeft "verkocht" voor bier en 50 dollar, en dat ze niet wil laten zien dat ze verdrietig is en hem vraagt wat voor bier. Maar omg nu heb ik zin om de film weer te zien. Ik had hem laatst bij de blokker gekocht voor 5 euro :3


    Ja, beu, dat vond ik ook. Maar het had toch wel een mooi einde, vond ik. c: Ah, ik heb 'm online bekeken en op een week geleden ofzo op tv. Misschien moet ik 'm ook maar kopen, ja. :Y)


    wth.