• Ik kom om in m'n gepieker. Ik waarschuw je alvast.. dit is een zeikverhaal.
    Ik zal maar beginnen vanaf het begin..
    Begin van het jaar kregen we een nieuwe klas, en ik heb hierin dus mijn beste vriendin gevonden. We zijn altijd bij elkaar op school en ik had toen al een tijdje een oogje op iemand die in m'n team zit. Dit jaar zit hij in de brugklas maar hij is een keer blijven zitten dus hij is gewoon een paar maanden ouder dan mij. Ik zag hem ook vaak op school en m'n vriendin wou dus weten wie ik zo leuk vond. Dus toen na schooltijd op de fiets kreeg ze een dubbele-beroerte toen ik het haar vertelde.. want de jongen die ik zo leuk vond, bleek haar neefje te zijn. Een tijdje later besloot ik het hem te vertellen dat ik hem leuk vond, dus ik deed dat. Maar hij zei niet dat hij mij ook leuk vond dus ik vroeg aan hem of hij me ook leuk vond, en hij zei 'jawel..'. Maar op school en op de trainingen liet hij dat niet echt merken, hij ontweek me alleen maar meer. En een paar maanden had ik niks meer tegen hem gezegd of laten merken dat ik hem leuk vond want ik had gelezen op de mobiel van m'n vriendin dat hij zei dat hij alleen maar vrienden wil zijn met mij.
    En nu ben ik dus weer op hem.. en heb ik het hem weer verteld. Dit keer reageerde hij heel anders.. Ik zei dus dat ik hem leuk vond en hij zei 'oh, aaawh' met een bloos smiley. En toen hadden we die avond weer training, hij zat steeds te kijken waardoor hij een keer over de bal viel en toen had ik wel zoiets van, zo deed je een paar maanden geleden helemaal niet. En toen vroeg ik die avond aan hem, 'maar je vind me dus niet leuk' en toen zei hij 'ik vind je wel leuk ;) en niet als vriend' dus ik was helemaal blij maar toen bedacht me dat hij de vorige keer ook zei dat hij me leuk vond maar dat hij me niet wou kwetsen.
    En toen ging ik gisteravond uit met een paar vriendinnen waaronder de nicht van de jongen die ik dus leuk vind. En hij was er ook en iedereen was bezig om mij aan het dansen te krijgen met hem, bleek dat hij had gezegd tegen m'n vriendin dat hij wel met me wou dansen maar dat hij niet durfde.
    Ik weet dus gewoon niet of hij het dit keer wel meende en ik wil het graag vragen maar durf niet, dan lijk ik net zo'n stalker..

    Dat had ik ook de eerstd keer vond hij me meer gewoon een gezellige iendin. Na een keer smaen zwemmen wist hij jet niet maar ik kreeg geen nee. Spreek eens gezellig ag dat werk. Zie hdt niet als dateaar gezellig ewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan-ik
    Wilde

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 10:24 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kennen jullie elkaar eigenlijk wel goed? Want je vraagt telkens of hij jou leuk vindt, maar het is nogal lastig voor hem om daar antwoord op te geven als hij je nooit op die manier bekeken heeft/hij je niet zo goed kent. Ik raad je aan om wat leuks met z'n tweeën te gaan doen, en het dan even aan te kijken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    IrishNialler schreef:
    Dat had ik ook de eerstd keer vond hij me meer gewoon een gezellige iendin. Na een keer smaen zwemmen wist hij jet niet maar ik kreeg geen nee. Spreek eens gezellig ag dat werk. Zie hdt niet als dateaar gezellig ewoon

    Volgens mij moet jij maar niet meer op je mobiel gaan typen (;
    En inderdaad, ik zou gewoon eens een middag met hem afspreken. Gewoon ergen in een rustig café ofzo, waar je ongestoord kunt praten met een drankje erbij. Leer elkaar eerst eens kennen, dan kunnen jullie/hij later echt beslissen of jullie elkaar nou echt leuk vinden. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb precies het zelfde gehad, erg vervelend... Ik ben het met Menzel eens, je kan het beste gewoon elkaar wat beter leren kennen en dan kijken wat je van elkaar vind. Misschien valt het wel heel erg mee!

    Izembaro schreef:
    Kennen jullie elkaar eigenlijk wel goed? Want je vraagt telkens of hij jou leuk vindt, maar het is nogal lastig voor hem om daar antwoord op te geven als hij je nooit op die manier bekeken heeft/hij je niet zo goed kent. Ik raad je aan om wat leuks met z'n tweeën te gaan doen, en het dan even aan te kijken.


    ja we kennen elkaar wel goed, hij zit in mn team en we spreken wel eens wat af en op school zie ik hem ook elke dag dus..

    Je bent dertien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Je bent dertien.


    ja dus?
    mn buurvrouw was 14 toen ze kreeg met een jongen en die is nu wel toevallig haar man.

    hufandweed schreef:
    (...)

    ja dus?
    mn buurvrouw was 14 toen ze kreeg met een jongen en die is nu wel toevallig haar man.
    Mijn moeder was twaalf toen ze met mijn vader kreeg en pas dertig jaar later kregen ze mij. ^^
    Age doesn't matter.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Caprino schreef:
    (...) Mijn moeder was twaalf toen ze met mijn vader kreeg en pas dertig jaar later kregen ze mij. ^^
    Age doesn't matter.


    precies.

    Als hij jou echt leuk vind mag hij wel eens de man zijn en dat zeggen en idk je mee uit vragen.


    Firm believer of all that is magic

    Beifong schreef:
    Je bent dertien.

    dus? Ik vind dertien een normale leeftijd om een relatie te krijgen zolang degene maar niet steeds zit van: 'we gaan later trouwen.' en 'hij is mijn alles.'
    Maar goed even ot: ik vind het persoonlijk een heel vaag verhaal. Misschien moeten jullie eerst gewoon met zijn tweeen af spreken?


    "Ignite, my love. Ignite."