• Haai lekkereleipe kindjess<3

    Wat vinden julli eigenlijk van Miley Cyrus?

    let me know!!

    Haar liedjes zijn goed en de serie gaat wel
    Maar haar persoonlijkheid doet me denken aan paris hilton die beweert dat ze zonder hulp van haar opa beroemd is geworden.

    Ineens he
    IK WIST HET GEWOON. Ze leert TH kennen, en direct haaat iedereen haar.
    En lul niet dat jullie haar eerst niet mochten ofzo, want toen was ze nog helemaal niet interessant.
    Mensen hoe laag.
    Ik kén haar niet persoonlijk, dus ik kan haar ook niet haten!

    Ik wist gewoon dat trieste mensen zo zouden reageren. Direkt of indirekt. Nou wachten op de eerste anti-fanhyve

    Je hebt idd gelijk!!

    Mensen , je kent haar niet eens persoonlijk , dus hoe kun je nu iemand haten die je niet eens goed kent! :8

    Is mijn mening!


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Je hebt idd gelijk!!

    Mensen , je kent haar niet eens persoonlijk , dus hoe kun je nu iemand haten die je niet eens goed kent! :8

    Is mijn mening!


    OMG x) ik vind gewoon dat ze niet kan zingen en acteren :P

    enn dat over Toho wist k nie eens omdat k bijna nie meer met TH bezig ben nu meer simple plan <3<3

    Ik haat haar niet, kmag haar gewoon niet.Zo komt ze op mij over op de tv enzo. En wat ze geflikt heeft met die halfnaaktfoto's en al die andere dingen vind ik dat echt ff iets te ver gaan. Kom op je bent 15/16 dan doe je nog niet zulke dingen. Ik haat haar niet en ik hou ook niet van d'r !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik haat haar niet, kmag haar gewoon niet.Zo komt ze op mij over op de tv enzo. En wat ze geflikt heeft met die halfnaaktfoto's en al die andere dingen vind ik dat echt ff iets te ver gaan. Kom op je bent 15/16 dan doe je nog niet zulke dingen. Ik haat haar niet en ik hou ook niet van d'r !!


    AMEN

    Ik vind de serie wel leuk, maar de muziek echt verschrikkelijk x]


    Mew <3

    Ik vind die haar nieuw liedje anders wel goedd maarja, ik ben precies de enigste :O

    Haten is iets totaal anders dan 'niet mogen'

    ik heb niks tegen dr ik houd alleen niet van hara mzueik.. maar veder is er niks mis het haar...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ineens he
    IK WIST HET GEWOON. Ze leert TH kennen, en direct haaat iedereen haar.
    En lul niet dat jullie haar eerst niet mochten ofzo, want toen was ze nog helemaal niet interessant.
    Mensen hoe laag.
    Ik kén haar niet persoonlijk, dus ik kan haar ook niet haten!

    Ik wist gewoon dat trieste mensen zo zouden reageren. Direkt of indirekt. Nou wachten op de eerste anti-fanhyve


    precies, eerst hoor je helemaal niks over die miley cyrus En nu ze met th is omgegaan Haat iedreen dr,

    haten is wel een groot woord or Ö

    Ik heb een hekel aan de muziek

    maar niet zo zeer aan haar


    I solemny swear i am up to no good

    Ineens he
    IK WIST HET GEWOON. Ze leert TH kennen, en direct haaat iedereen haar.
    En lul niet dat jullie haar eerst niet mochten ofzo, want toen was ze nog helemaal niet interessant.
    Mensen hoe laag.
    Ik kén haar niet persoonlijk, dus ik kan haar ook niet haten!

    Ik wist gewoon dat trieste mensen zo zouden reageren. Direkt of indirekt. Nou wachten op de eerste anti-fanhyve


    precies, eerst hoor je helemaal niks over die miley cyrus En nu ze met th is omgegaan Haat iedreen dr,

    haten is wel een groot woord or Ö

    Ik heb een hekel aan der muziek

    maar niet zo zeer aan haar


    I solemny swear i am up to no good

    sorry voor de dubbel post

    ging niet helemaal goed :$


    I solemny swear i am up to no good

    ik vind de meeste liedjes juist leuk, en de serie vind ik ook leuk..


    Nvt

    ik haat die (6)bitch!denkt da ze kan acteren of zingen nzu!ma helemaal NI!!!
    maja mijn mening!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Haten is iets totaal anders dan 'niet mogen'


    Ben ik t mee eens xD


    ik haat haar niet maar maar leuk vinde.... nee....
    hanna montanna[dat tv programmaaa](hoe je t ook schrijft...) vin ik soms wel leuk... maar jaaaaa.... mijn mening....