• Hallo mensjes van Q.
    Zoals de titel al luid ben ik op zoek naar leer. Ik was vandaag al bij een stoffenwinkel geweest maar daar hadden ze geen leer.

    Het is voor een masker die ik wil maken, en het resultaat moet er ongeveer zo uit komen te zien:



    Het is voor mijn eerste cosplay. Dus suggesties zijn van harte welkom!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NIce nice! heb je al gekeken op ebay?

    Anders even op een markt kijken of plaatshouders van Elf fantasy fair?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nepleer zou op zich gewoon te vinden moeten zijn (eventueel op de markt?) of bij een meubelzaak (dat is misschien een beetje raar, maar bij sommige stoffeerders kun je nep-leer kopen om je meubels te stofferen.) En anders inderdaad het internet denk ik.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Blitzen schreef:
    NIce nice! heb je al gekeken op ebay?

    Anders even op een markt kijken of plaatshouders van Elf fantasy fair?


    Ik heb dat masker gezien op internet, en een zo'n masker kost zo'n 30 €, dat ga ik er niet voor uitgeven. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Misschien zijn die maskers te vinden op Etsy?

    Weekes schreef:
    Nepleer zou op zich gewoon te vinden moeten zijn (eventueel op de markt?) of bij een meubelzaak (dat is misschien een beetje raar, maar bij sommige stoffeerders kun je nep-leer kopen om je meubels te stofferen.) En anders inderdaad het internet denk ik.


    Bij de markt ga ik volgende week kijken, hopelijk hebben ze wat. En indeed anders wordt het zoeken op internet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Op de markt verkopen ze vast wel leer! Anders is de utrechtse / beverwijkse bazaar misschien een idee?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Chuckles schreef:
    Misschien zijn die maskers te vinden op Etsy?


    Die zijn 30 euro, had ik al gekeken. Misschien dat ik het overweeg als ik echt geen leer kan vinden, maar sowieso vind het ik het best wel duur.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gaudino schreef:
    Op de markt verkopen ze vast wel leer! Anders is de utrechtse / beverwijkse bazaar misschien een idee?


    Ha utrecht is een beetje te ver weg. Ik woon in het Noorden, ik probeer eerst de markt en anders vraag ik wat rond.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus