• Ik heb eergisteren gedroomd dat ik met een jongen die ik persoonlijk helemaal niet leuk vind stond te kussen.
    Gisteren droomde ik over een andere jongen die ik ook niet leuk vind en daar was ik ook mee samen. D:

    Dus, hebben jullie ook wel eens van die vreemde dromen?
    Enkele voorbeelden? :')

    Ja, ik droom heel vaak dat ik van een ravijn naar beneden val.
    En als ik de grond dan raak krijg ik een schok.


    I love you Tim

    Euh...

    Gebrandmerkt door een stiefvader die ik niet heb...

    Toen ik klein was droomde ik altijd dat ik werd opgegeten door mijn huis octopus (:

    Nog veel meer die ik me zo niet herinner.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Altijd.
    Ik droomde laatst dat ik uit een bood werd gegooid, niet kon zwemmen(omdat er iets met mijn knieën was) en gered werd door Tuomas Holopainen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn dromen houden nooit steek :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik droom heel erg vaak raar, echt over dingen waarvan ik denk; Huh? Maar vannacht ook raar, ik droomde dat ik in een winkelcentrum was met een ex-vriendin, en toen kwam er een man met een verbrand gezicht en die schoot er op los in het wild, en toen wouden we naar buiten maar alle luiken gingen dicht, en toen kwam ik er net onderdoor, en buiten wou die man me neerknallen, toen drukte ik op de pauze knop die op mijn zij was geplakt, en schoot ik hem net eerder dood, echt zo raar.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zag vandaag dat ik op mijn school werd gedeeld in Griffindor maar in Slytherin en ik was helemaal in het zwart, met lang stijl haar terwijl ik kort haar heb. En dat vervreemdde me omdat ik zeg maar in de gothic stijl was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik droom dingen die nog moeten gaan gebeuren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik droom dus dingen die de waarheid worden


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Afgelopen nacht droomde ik dat ik in de laatste Harry Potter film zat. Toen zat ik samen met Harry, Hermelien en Ron op een of andere zolder. Toen bleek dat we moesten vluchten voor Voldemort, want Voldemort wilde Harry dood. Toen gingen we aan tafel zitten met Marcel, cakeje eten, kwam Voldemort er aan. Voldemort riep "Avada Kedavra" Harry dood. Ik hem oppakken en wegrennen en toen kwamen die aanhangers van Voldemort achter mij aan als skelet. Dus, ja behoorlijk raar, ja o.o

    En ik droom ook heel vaak dat ik op de stoep voor mijn oude huis loop en dat ik moet vluchten voor iets, maar ik kan niet rennen, en als ik probeer te rennen val ik langzaam naar voren..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 22:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik droom dingen over mezelf, of over de toekomst, die kloppen dus ook van geen kant :') -maar ze komen wel uit-
    Het kan betekenen dat je met een andere kant van jezelf in verbinding komt, dacht ik zo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik onthou mijn dromen bijna nooit, maar vroeger droomde ik altijd dat ik hier op het metrostation stond te wachten. En op het moment dat de metro eraan kwam begon het perron ineens te kantelen waardoor ik altijd onder de metro terecht kwam.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik droom tegenwoordig elke keer raar. Dan word ik wakker en kan ik alles nog goed herinneren maar als je een uurtje later aan me zou vragen wat ik gedroomd heb.. Dan heb ik geen idee meer.


    Forever.

    Mijn dromen gaan meestal over ongelukken of oorlogen.

    De laatste die ik me kan herinneren was dat er een Boeing 747 vlak bij me neerstortte en dat er een nucleaire explosie op de achtergrond te zien was.

    Ik zal wel teveel hebben gegamed.

    Ik droomde pas over een jongen, en ik was echt heel erg blij om hem te zien en we waren samen en - ik kende hem niet eens. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik droomde pas over een modeshow waarin de afvallers werden vermoord, ik vond het een best goed verhaal dus dat word binnenkort een story:9~


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!