• ik moet een bril.
    *Ik vind het helemaal niet erg.


    Zijn er nog meer mensen die het niet erg zouden vinden, of juist wel?

    als ik hem heb zal ik wel een topic maken met foto (:


    Where words fail, music speaks

    Ik heb een bril en in het begin wou ik dat ook echt niet.
    Maar eenmaal je hem hebt valt dat echt goed mee en ik zie nu weer goed :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb een bril en in het begin wou ik dat ook echt niet.
    Maar eenmaal je hem hebt valt dat echt goed mee en ik zie nu weer goed :p


    Let it come and let it be

    Ik heb een bril en een doodhekel aan dat kreng. Daarom heb ik ook lenzen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geen bril. Weet niet of ik het erg zou vinden...


    I love you Tim

    Ik vond het eerst wel erg. Maar dat gwn omdat zonnebrillen [jah eigenlijk kan je dat niet vergelijken maar toch.] mij gewoon niet staan.. dus ik had al zoiets van NEEE D; want lenzen mag ik niet ;P maar nu vind ik het helemaal niet erg want hij staat me !! ;D lalala


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toen ik een bril kreeg vond ik dat ook niet erg want vroeger wou ik altijd een bril. Nu ik 'm heb vind ik het dus nog niet erg want ik moet die toch alleen maar opzetten om verder te zien.

    Ik heb een bril - meerdere, eigenlijk en ook lenzen - en ik heb pas geleden met plezier weer een nieuwe uitgezocht, die er hopelijk over een paar weken is. Als je er eenmaal gewend aan bent 'm te dragen is er niks mis mee hoor. Liever een bril dan slecht zien ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik vond het vreselijk dat ik een bril moest, gelukkig heb ik nu lenzen (krul) Maar ik heb ook nog een bril voor erbij.


    -

    Ik heb er één, voor ver te zien dus moet hem helemaal niet veel opzetten. Maar ik vind het best wel irritant want als ik hem vergeet en ik zit vanachter in de klas kan ik niks lezen etc. :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik had vroeger een bril, omdat ik een lui oog had. Eerst vond ik het niet zo erg, later wel. Dus toen ben ik hem niet meer gaan dragen. Nu heb ik geen bril of lenzen meer nodig (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Al sinds ik 7 was, draag ik een bril.
    Nu nog, ik kan niet zonder!


    Life is all about having a good time.

    ikzelf zou dat niet erg vinden, maar ik denk dat de mensen rondom me (zus, vrienden, klasgenoten) het wel erg zouden vinden... die zeggen dat ik niet met een bril sta, maar ik denk van wel (ligt misschien aan mijn zus-waar ik goed op lijk- een bril heeft)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gelukkig heb ik er geen. Ik heb niks tegen brillen en ik vind het andere mensen heel leuk staan, maar ik zou er zelf gek van worden. Altijd iets op je gezicht en voor je ogen en dat ding zou waarschijnlijk na 2 weken kapot zijn, hihi.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik draag al een bril sinds me vierde lolol


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik heb al een paar jaar een bril. Ik had eerst een überlelijke, die deed ik nooit op, terwijl ik slecht zag. Toen mocht ik van mijn moeder een nieuwe uitzoeken, nu heb ik een nerdbril.