• Titel zegt het al^^

    Wat voor pyjama hebben jullie?

    Ik heb een rood shirt met elmo erop, en een rode broek(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    in de zomer lig ik alleen in mijn hemd en onderbroek

    Ik heb eer rode broek en een wit shirt met hello Kitty, in van die Glitter-dingen. En een Zwarte broek, met op de kont Hello Kitty[ in letters] en zo'n zwart shirt met Hello Kitty in letters en haar hoofdje (A')
    En nog een egale blauwe en een egale roze..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    MAHAHA IK HEB IK HEB
    een hello kitty hempje met een rozr/zwart kort broekje (A)...en heele grote pantoffels of sloffen of hoe die dingen ook heten xD


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb eer rode broek en een wit shirt met hello Kitty, in van die Glitter-dingen. En een Zwarte broek, met op de kont Hello Kitty[ in letters] en zo'n zwart shirt met Hello Kitty in letters en haar hoofdje (A')
    En nog een egale blauwe en een egale roze..

    Hello kitty ;D


    don't Worry...Be gay.

    ikke hab auch hello kitty xD


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    Ik heb eer rode broek en een wit shirt met hello Kitty, in van die Glitter-dingen. En een Zwarte broek, met op de kont Hello Kitty[ in letters] en zo'n zwart shirt met Hello Kitty in letters en haar hoofdje (A')
    En nog een egale blauwe en een egale roze..

    Hello kitty ;D


    Jaa^^ Van de H&M x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb er 1 van snoopy. En héél lang geleden een pyjama van pippie. En dat broekje daarvan heb ik aan met een shirt van beachvolleybal. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik heb een slaapkleed :

    zwart met in zilveren sterretjes agtig nijntje derop (het figuurtje , niet de letters xD)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik heb vr de zomer 2 grote t-shirts (1 van pukkelpop en 1 van een fuif), een pyjama met katten en een met roosjes
    vr de winter: een roze, een blauwe met een beertje op en nog een roze met snoopy op

    xx


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Een gewone broek, en dan een t-shirt. En in de zomer een shortje en hemdje.

    Momenteel mn vet grote MediaMarktshirt en blauwe pyjamabroek, maar binnenkort weer mn donkerblauwe topje met lichtblauwe joggingachtigding broek x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een shirtje en ondergoed, in de zomer vind ik 't veel te warm voor een pyjamaxD. Slaap op zolder, is altijd snikheet of ijskoud-.-'.

    ik heb gewoon een oud te groot t-shirt aan en ondergoed of corse..


    Je moet worden wie je bent.

    ik heb een short en hempje wat boven mijn novel zit.

    Gewoon en zwarte traings broek met een zwart mickey mous T-shirt dus lekker simpel :P ;)


    You can't touch music but music touch you