• Ik weet niet of hij hier wel hoort, haha.
    Misschien ken je het filmpje al, misschien niet. Ik vind het in ieder geval een sterke boodschap overbrengen en mij helpt het echt, als ik de moed in iets even kwijtraakt. Het filmpje mag dan wel sport bevatten, maar de inhoud is, naar mijn mening, zeker ook toepasselijk op het leven o.i.d.
    Dus, voor iedereen die even een oppepper nodig heeft of gewoon wat motivatie:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit filmpje was nice, ik ben meteen helemaal opgepept voor mijn wedstrijd vanavond (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wauw, mooie video.
    De tekst dan, de beelden interesseren me niet zo veel haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Wauw, mooie video.
    De tekst dan, de beelden interesseren me niet zo veel haha

    Haha, same. :'D

    Mundane schreef:
    Dit filmpje was nice, ik ben meteen helemaal opgepept voor mijn wedstrijd vanavond (:

    Awesome! Mij pepte het ook op voor een mondeling betoog die ik vandaag had op school, lol. Echt van die stomme kleine dingetjes, maar het helpt wel (:
    Succes vanavond!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 17:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zo-veel inspiratie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.