• Hoop dat 't topic goed staat en 't een genoeg duidelijke titel is :3

    Ik zit op een laptopje en daarop zit Microsoft word 2007. Eerst kon ik die gewoon gebruiken, maar nu plots, vraagt ie een "productcode" op. Als ik dit wegklik, dan is heel word vergrendeld en kan ik er niks mee doen. Ik moet dus die productcode opgeven.
    Heeft iemand enig idee wat dit is? Het schijnt op het doosje te moeten staan van de software, maar dat heb ik allang niet meer dus ik weet nu niet wat te doen.
    Ik heb hele langzame internet, dus online werken of programma's downloaden is niet echt een optie, tenzij het iets is waardoor het echt gelijk werkt, dan heb ik er wel een paar uur voor over.

    Dus heeft iemand misschien voor mij een productcode of een andere manier om dit op te lossen? Want ik wil echt heel graag op word, want ik kan nu niet schrijven en van mn documentjes die ik al heb kan ik niks meer kopieren en ik erger me er echt helemaal dood aan.

    Thank you!

    Edit: Productcode zoeken mag niet van de mods, zie ik net, sorry daarvoor, spijt me zeer mods. Maarja, laat maar zitten dan, heel erg bedankt voor wie heeft geholpen en ik vrees dat ik dus wordloos ben en blijf. Bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:21 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    (...)
    Het spijt me zeer, downloadlinks wist ik wel maar productcodes niet, ik dacht, als iemand zelf word heeft en nog een code heeft kan je die wel gebruiken, maar 't mag dus niet. Sorry daarvoor, ik zal in de eerste post zetten dat 't niet mag, bedankt voor de waarschuwing.


    Het mag op zich best via pb gestuurd worden, zolang het maar niet open en bloot op het forum staat of zoiets..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Het mag op zich best via pb gestuurd worden, zolang het maar niet open en bloot op het forum staat of zoiets..


    Oke, ik heb het via privé bericht gestuurd, en sorry want ik wist het ook niet (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    volgensmij kan je ook gewoon op oke klikken en dan doet ie het
    anders weet ik het niet, ik heb Word 2003

    Ik heb dat probleem ook je moet een productcode ofso iets invullen ik zeg gebruik Wordpad:Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!