• De stelling van vandaag luidt:
    Al het goede in het leven is illegaal, immoreel of dikmakend

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    grapefruit schreef:
    Liefde is het enige wat goed is in mijn leven dus nee, het is niet illegaal, immoreel of dikmakend. Behalve als je echt continu blowjobs geeft en van sperma dikwordt maar das gross.


    Dan slik je de sperma toch niet ik ;p Problem solved


    Oneens met de stelling ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nerveus schreef:
    Oneens, alleen de laatste klopt een beetje! :P Al het lekkere eten is vaak dik makend! Oneerlijk! haha xD

    Dat is niet waar. Er is heel veel eten dat ik best vies vind, maar als mijn moeder er een hutspotje van maakt met een sausje, dan is het heerlijk. Het ligt er gewoon aan hoe je het bereid :'D Natuurlijk is er ook dikmakend eten (chocolade...), maar lang niet alles :'D

    Ik ben het in ieder geval oneens met de stelling. Er is heus wel wat op te noemen dat niet slecht is.


    To live would be an awfully big adventure

    Void schreef:
    Sowieso niet.:'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik denk niet dat "houden van" illegaal, immoreel of dikmakend is.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Oneens, vrienden maken, een vriendje krijgen, op Quizlet zitten... is niet illegaal
    En gezond eten kan ook lekker zijn, vooral uit je eigen tuin. (BIO dus ook niet kankerverwekkend tenzij je in Japan woont)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Nou, ik kan zonet even niks verzinnen, maar ik denk oneens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Neee want music is niet dikmakend..of wel:|?


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Void schreef:
    Sowieso niet.:'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Daar ben ik het niet mee eens. Het eerste voorbeeld dat in me op komt zijn boeken. Ik bedoel, tenzij je ze letterlijk verslindt of je per se "Mein Kampf" wilt lezen is er niets illegaals, immoreels of dikmakends aan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oneens. Punt.
    Volgens mij snap je dan niet wat de mooie dingen in het leven zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    liefde, muziek, schrijven en lezen. misschien soms immorele of illegale inhoud maar het DING is in principe niet slecht. verder genoeg leuke, goede dingen om te doen.

    en gelukkig is nederland zo gayvriendelijk :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    ach ja
    zoals mijn bff zegt: "We moeten aan iets dood gaan"

    sommige dingen zijn illegaal
    maar zolang Drarry legaal is kan ik er me leven x'D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:24 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Antichrist schreef:
    Eens, hahaa, maar sowieso dingen die niet dikmakend zijn, zijn kankerverwekkend, dus al het goede in het leven is 'slecht',
    maar fuck dat, we gaan toch dood. (krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    nerveus schreef:
    Oneens, alleen de laatste klopt een beetje! :P Al het lekkere eten is vaak dik makend! Oneerlijk! haha xD


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    What about vriendschap?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the