• Ja, precies. Ik moet 1April naar Utrecht het Silvia toot (ofzo?) centrum. En moet ik ook een MRI Scan, - wat ik al een keer had gehad -. & Dat maakt dus ontzettend veel geluid en toen ik thuis kwam vandaag zei mijn moeder; 'Je kunt kiezen tussen gewoon dat je alles mee maakt' & 'of je krijgt een roesje' (Dat is dus zo'n geval dat ik even van de wereld ben, en slaap}. Ik kan niet kiezen, en eigelijk lijkt me zo'n ding in mijn pols of bovenkant van mijn hand wel pijnlijk. Dus is mijn vraag of iemand ook zoiets heeft meegemaakt? Misschien beurt het me wat op (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zo´n infuus ding bedoel je?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Zo´n infuus ding bedoel je?


    Ja, maar is een Roesje het zelfde? Teminste mijn moeder noemde het zo xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Infuus/narcose of MRI-scan meemaken..
    Het ligt geheel aan jou en jij weet al hoe het is om een scan te krijgen dus jij kan het, het beste beslissen.

    Waarom moet je een scan, eigenlijk?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat al eens meegemaakt maar toen voor mijn enkel. En toen kreeg ik gewoon een koptelefoon op met muziek zodat ik geen last van het geluid had. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik denk dat een roesje met een kapje op is. En dat je dan gas inademt waardoor je een beetje wegvalt.. Dénk ik dan :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een infuus doet niet zo heel veel pijn, zelf heb ik hem in mijn hand gehad. Gewoon niet naar kijken als ze hem inbrengen..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Poseidon schreef:
    Infuus/narcose of MRI-scan meemaken..
    Het ligt geheel aan jou en jij weet al hoe het is om een scan te krijgen dus jij kan het, het beste beslissen.

    Waarom moet je een scan, eigenlijk?


    Dat weet ik niet, maar ik denk weer voor mijn hoofd (hersens).


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angelus schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, maar ik denk weer voor mijn hoofd (hersens).

    Is er iets mis mee dan? (:
    -sorry dat ik zo veel vraag, nieuwsgierig ._. -


    your eyes are like stars in the night.

    Wat is een MRI scan?
    maar ik weet niet: je hebt het al eens gehad en vond je dat irritant/erg of zo? Zo ja zou ik je even in slaap laten doen tot het voorbij is (:

    Conspiracy schreef:
    Wat is een MRI scan?
    maar ik weet niet: je hebt het al eens gehad en vond je dat irritant/erg of zo? Zo ja zou ik je even in slaap laten doen tot het voorbij is (:


    Dan ga je zo'n ronde tunnel in.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Poseidon schreef:
    (...)
    Is er iets mis mee dan? (:
    -sorry dat ik zo veel vraag, nieuwsgierig ._. -


    Ivm leerachterstand, om te kijken of er misschien iets mis is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat ik zou kiezen om er bewust bij te zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou opbeuren kan ik je niet.
    Ik heb zelf ook een Mri scan gehad en in moest er helemaal in omdat het om mijn buik ging.
    En ik kreeg ook een infuus in mijn hand. Maar ik was wel wakker. En ik vond het eng. Gelukkig mocht ik muziek luisteren.

    Mijn broer heeft dat ook moeten doen voor zijn leerachterstand,hij kreeg een koptelefoon en de andere keer is hij daar zo in gegaan. Hij had geen keus voor een roesje zoals jij dat zegt. Ik weet niet hoe dat in Nederland is,want wij zijn toen naar Leuven geweest daarvoor.

    Angelus schreef:
    (...)

    Dan ga je zo'n ronde tunnel in.


    Ik moet een CT scan, das ook in zo'n tunnel.


    Your make-up is terrible