Op vrijdag was de bruiloft van mijn ex-buurmeisje, en ik moest nog even panty's halen en gezichtspoeder voor die avond. Ik besloot dus ook even in zo'n bijou-zaakje te lopen om te kijken voor een nieuwe choker, maar daar gebeurde dus alles. Ik had nét een mooie zwarte choker in mijn hand, met roosjes, word ik op mijn schouder getikt door iemand die ik nét was vergeten.
Anne Louise, een meisje dat mijn hele basisschooltijd voor me heeft verkloot door leugens over me te verspreiden en mensen wijs te maken dat ik een heks was enz. Ze had ook anderen bij zich, en begon helemaal te schreeuwen dat ik haar leven kapot had gemaakt met mijn vervloekingen (I mean dafuck, hoe kinderachtig kun je zijn) en dat ik een stomme heks was die gebrandmerkt moest worden zodat iedereen het kon zien. (vreemd genoeg vinden mensen het leuk om daarmee te dreigen)
Ik ben echt huilend weggerend, want ik ben nog steeds zo vreselijk bang voor haar... Gisteren wilde mijn moeder met me gaan kijken in de stad voor schoenen (wat ik normaal gesproken heel leuk vind) en ik moest bijna huilen omdat ik nog bang was voor haar.
Ik had echt zó gehoopt haar nooit meer te zien..
Iemand tips / ervaring hiermee?? Alvast bedankt voor jullie hulp..
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!