• Wie is er bekent met ELF? Het is een make-up merk en sinds kort is er een Nederlandse site.

    Wie heeft er al ooit iets besteld? Ik heb al wat leuke dingen gezien, maar ik weet niet of het goede make-up is. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:02 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Nee ik gebruik het niet :'D
    Alleen MAX en Maybeline (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    Nee ik gebruik het niet :'D
    Alleen MAX en Maybeline (:

    Haha, ik gebruik eigenlijk alleen Max Factor en Rimmel, maar ik kwam deze site tegen en ik vond de nagellakjes wel leuk. Geen ervaring dus? ;)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik gebruik alleen Dior en Chanel, als ik al iets op doe. Koop iets van goede kwaliteit!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dat lijkt me wel een goede kwaliteit ik koop van oogschaduw van essence , maar dan aleen de limitding en anderen heb ik van me moeder x']


    Shoganai i ne~

    Ik heb echt geen idee, maar ik heb gezien dat het niet zo duur is, dus dan kan je gewoon 1 potje nagellak ofzo kopen en als het je bevalt meer? (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Volgens mij is dat wel goede kwaliteit, ik heb daar eens over gelezen in een tijdschrift.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb van best wat mensen gehoord dat dat van goede kwaliteit is :)


    As travars

    het mijne is allemaal yves rocher so I have no idea


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik kwam er toevallig achter dat dat make-up merk er is, toen ik op WeHeartIt naar elfjes zocht. :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen idee,maar het lijkt me een goed merk. Koop 1 ding en als dat bevalt kun je meer kopen.