• Het idee is van Sandra aka 'Denmark'. Ik begin een story over Forlán. Ja, lekker voorspelbaar ;x


    False Engagement
    Sammi werkt bij het vliegveld. Duizenden mensen komen op een dag langs, inclusief beroemdheden. Wanneer op een dag een man langskomt doet hij heel merkwaardig. Wanneer hij bewusteloos neervalt schiet Sammi hem te hulp en brengt hem naar een ziekenhuis.

    Zijn familie komt hem al snel opzoeken. De man was aan het wachten op zijn verloofde, die dezelfde dag zijn familie zou ontmoeten. Sammi zegt dat zíj de verloofde is. Ze heeft er spijt van en heeft geen idee waarom ze het heeft gezegt. De man lijd aan geheugenverlies en denkt dan ook dat zíj zijn echte verloofde is. Maar wanneer Sammi zijn broer, Diego Forlán, topspeler van Uruguay ontmoet is de compleet verliefd.


    Rollen
    Vriendin/Collega Sammi + vriendinnitje Navas REVENTON
    Vriendin Sammi + vriendinnetje Torres DENMARK
    Zusje Sammi ATTITDUDE
    Vriendin Diego + vriendinnetje Villa ITALIE
    Vriendin Diego + Verloofde Ronaldo CRONALDO
    Nichtje van de man + vriendin Kaka SOUNDTRACK

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk/Foto:
    Extra:
    Relatie and such (Mag je uitbreiden, eerst gebeurd er dit en dat ofzo):

    Chapters
    Proloog.
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 20:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Doen.
    Ik ben zelf niet goed in titels. ;x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Doen junge,
    Ik ga denken voor je.
    Moet jij weten. :9~
    Hm, misschien. Want met dit idee word het wss wel heel kort haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doen, omdat ik het bedacht heb xD
    Lemme think for a title
    Mag van mij. Hoeft natuurlijk niet.
    Als jij iets anders wilt, mag je het anders doen.
    Nou... Laat ze eerst dus naar zo'n wedstrijd gaan. En dan gebeurt er gewoon niks bij de wedstrijd. Maar ze kunnen elkaar gewoon tegen komen opeens op een plek. En dan raken ze aan de praat. Maar niet veel bijzonders, dus ze verlaten elkaar weer zonder enige informatie. [...] is zielig en teleurgesteld, en met de hoop dat zij hem weer ooit ontmoet gaat ze verder met het leven...

    saai.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gewoon doen xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Is Forlán die met die blonde krulletjes? Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    Is Forlán die met die blonde krulletjes? Ö
    Yap, van Uruguay.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Yap, van Uruguay.

    DOOOOEEEEN 8D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    doeeeeeeeeeeen
    ehm titel ehm

    oke
    daar komt ie

    geluk bij een ongeluk, maar dan in het engels
    silver linings


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zo, ander verhaal. hehe, nu nog een titel...


    I live for the applause, you will die for it.

    Rollen zijn beschikbaar!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ey yo, wat moet ik invullen haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aw shit 8D Uno momento.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oeh die je Torres er ook in i wanna be his girl xD

    Naam:Kimberley von vee
    Leeftijd: 19 -bijna 20-
    Karakter:Bitchy, lief, aardig, kan een heel kort lontje hebben, en is heel verlegen in de buurt van nieuwe mensen. Maar ze is ook een feest beest xD Ze helpt graag mensen en gaat voor familie en vrienden door het vuur. Maak haar niet boos anders trekt ze de haren uit je kop weg, letterlijk. Ze kan heel snel wegdromen bij muziek. Soms kan ze heel claimerig overkomen maar ze wil graag vrienden maken ook al gaat het soms een beetje moeilijk. Word snel rood en kan absoluut niet tegen complimentjes, lacht veel. Is creatief aangelegd, schrijft, maakt fotos en tekent graag en veel.
    Uiterlijk/Foto:Klikkerdeklik
    Extra: Heeft drie tattoos, labret piercing -lip- en is lekker zichzelf. En draagt zwarte make up. Heeft korte haren en een slank figuur, en een hele lichte huid. Oh jah misschien overbodig maar ze verbrand snel in de zon xD
    Relatie and such (Mag je uitbreiden, eerst gebeurd er dit en dat ofzo): Hmm Fernando Torres.. Eerst durfde ze hem niet aan te spreken maar na een tijdje, zijn ze goede vrienden geworden. Na een avondje stappen heeft ze hem verteld wat ze echt voor hem voelt en sindsdien zijn ze samen

    FIN xD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 23:22 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Zo, staat erbij wat je in moet vullen.
    EDIT: Maar ppl, ik kijk morgen wel wat jullie invullen enzo ;x Want ik ga film kijken, want ik verveel me op de comp. Morgenavond ben ik ook weg, smiddags heel ffjes maar dan ben ik er
    :9~

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 23:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    nichtje van de man & later vriendin van Ricardo Kaka
    Naam: Jules
    Leeftijd: 22
    Karakter: Jules is een lief maar buitengewoon slim meisje, ze studeert aan de universiteit en wil kinderdokter worden. Jules streeft hard naar haar dromen en is een doorzetter, voor wat ze wil werkt ze hard en geeft niet gauw op. ze geeft sowieso niet gauw op, als ze ergens voor gaat gaat ze er door totdat ze er is. Jules vergt van zichzelf vaak het uiterste en wil dat alles altijd perfect is, veel mensen vinden dat Jules zich vaak te veel pushed maar dat laat haar koud. Jules is een grappig meisje, die bij iedereen een glimlach op hun gezicht weet te toveren. zelf heeft Jules een aanstekelijke lach. Jules is iemand die met veel jongens flirt en ook vaak met een ander gaat, vaak vallen de jongens voor haar charmes maar worden ze gedumpt omdat Jules ze niet goed genoeg vind. Jules mag dan wel slim zijn, maar volwassen is ze zeker niet. vaak speelt ze nog spelletjes en is een verschrikkelijke deugniet. ze haalt nog steeds graag kattekwaad uit en heeft vooral vaak 'melige' momenten. Jules zal je niet vaak verdrietig zien, behalve als er iets met haar vader zou zijn. haar moeder heeft ze nooit gekend omdat zij toen Jules geboren werd overleed. Jules denkt er nooit bij na hoe het met moeder zou kunnen zijn en ze wil er ook niet over in zitten.
    moet ik het nog uitbreiden?
    Uiterlijk/Foto: Jules
    Extra: Jules heeft vijf jaar bij de dansacademie gedanst, ze kon ontzettend goed dansen maar werd weggestuurd omdat ze zich niet aan regels hield. nou studeert ze om kinder-dokter te worden.
    Relatie: Jules heeft veel vriendjes, nog net geen 'one-night-stands'. Ricardo kaka valt als een blok voor haar, maar Jules speelt deze keer hard-to-get


    Big girls cry when their hearts are breaking