• Dat ik mijn taak niet helemaal op het laats in de vakantie zou maken

    TIS ME NIET GELUKT!!!(yeah)

    Oke bestwel kut want het is super veel werk en ik krijg dat nooit meer af krijg, (beetje drama :$)

    Ik ben dus zwak in engels en ik zou over gaan naar havo 4 als ik die taak zou maken, dat zijn 24 opgaves met super veel zinnen die ik dan moet vertalen en de grammatica moet verbeteren enzo

    Wie stelt ook zo vaak school dingen uit ?? :$ Of ben ik de enige :X

    Oke ik ga nu offline en adviezen opvolgen, dus ik ga nu mijn taak proberen af te krijgen, Thankyou

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 14:48 ]

    CuteMaartje schreef:
    Ooit van een scanner gehoord? (nerd)
    Haha, maar nee, ik vind dat je het wel zelf moet proberen in plaats van het werk uitbesteden aan anderen, want het doel van de opdracht is toch wel dat je er zelf van leert en dat kost wat tijd en inzet, maar daar heb je het meeste plezier van. En dat zeg ik nu, terwijl je niet eens om hulp vroeg, maar het gewoon kreeg aangeboden. (lol)


    Ja weetikwel :P En ik kan niet scannen want die is kapot :$
    En inderdaad ik bedoel ik moet engels volgend jaar wel bij kunnen houden en zo'n oefening is ideaal, aangezien ik een 3,9 stond :$

    Ik kan het in tien minuutjes voor je doen, Daystar. I know, not the best solution but it does work :)
    Uiteindelijk gaat het er om dat je over gaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ik kan het in tien minuutjes voor je doen, Daystar. I know, not the best solution but it does work :)
    Uiteindelijk gaat het er om dat je over gaat.


    En dat ik er wat van leer zodat ik niet blijf zitten volgend jaar omdat mijn engels niet vooruit is gegaan :) Lief van je hoor :) maar ik ga het toch alleen doen.... een x.... mss morgen :$ of over een week

    Heb je anders een fototoestel?
    Als je het dan eerst maakt en het dan hier neerpleurt zodat we het na kunnen kijken of zo. (Y)

    CuteMaartje schreef:
    Heb je anders een fototoestel?
    Als je het dan eerst maakt en het dan hier neerpleurt zodat we het na kunnen kijken of zo. (Y)


    Ik heb fototoestel alleen als ik het kaartje in mijn pc stop dan crasht tie en ben ik alles kwijt (spreekt uitervaring) En als je daarop ga wachten dan kan je net zogoed gaan kijken hoe het gras groeit want ik ben niet snel, en sowieso doe ik wel mijn best maar het gaat er meer om dat ik het maak en dat het meeste goed is en dat denk ik ook wel maar het hoeft nou ook weer niet perfect te zijn :P

    Tegenwoordig chanteer ik mezelf. Als ik iets gemaakt heb mag ik iets lekkers ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doe maar lekker verwend! Als ik het af heb, ben ik al lang blij dat ik het niet meer hoef te maken! (doeg)

    Ik ben precies zoals jij. Ik moet voor Bio nog veel dingen doen deze vakantie en ik heb nog maar 2 weken.
    Dat wordt echt twee weken hard werken want het is zoveel -_-" en toch weet ik zeker, dat ik het nog een week ga uitstellen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 15:00 ]


    Here & Now

    Ik denk dat 9 van de 10 mensen uitstellers zijn. Scheelt dat ik niet echt meer huiswerk krijg op mijn school (:


    -

    Yeeey ik heb de helft afgekregen (yeah)

    Ik, ik stel alles uit.
    En uiteindelijk maak ik het nog niet, haha.

    Omg ik stel ook altijd alles uit! Ik weet dat het dom is maar ik kan er echt niets aan doen haha. :Y)


    No guts no glory.

    Ik ook,hoor.


    Life is all about having a good time.

    Ik moest vorige zomervakantie 7 hoofdstukken van wiskunde opnieuw doen -_-'. En dat had ik helaas ook uitgesteld.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    joepiejajee ik heb geen taak gelukkig(:
    gheheh ik stel mn maakwerk altijd uit..
    en dan kom ik op school en denk ik;
    'fuck ik heb het niet gemaakt;P'


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing