• dat denk ik tenminste
    ik vind hun nix meer aan eerlijk gesegt
    de muziek boeit me niet meer en de posters rotte van de muur ;l
    selfs mijn th shirt ligt in een hoekje van de kast te verotten en het kan me niet egt veel meer sgelen,. dus stiekem denk ik dat ik geen fan meer ben o_o

    en o ja

    ik sgaam me voor de andere fans ;l Niet de gewone leuke meiden maar de vage panische ;l die mij zouden willen vermoorden alsk iets van th zou hebbe zoals een handdoek fzo


    We can only learn to love by loving.

    Dat is toch niet erg? Hup, volgende band!


    History is not hatred.

    precies er zijn zoveel bands op de wereld x')


    ~

    Tja, jammer dan he?! :P
    Weer één plaatjes meer op de concerten! (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Tja, jammer dan he?! :P
    Weer één plaatjes meer op de concerten! (A)

    (K)


    ^^ wat vriendelijk seg whaha NOU NU GAK TOG WERR NR CONCERT HOOR gwoon om jouw te peste x3


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook. Ik luister bijna hun muziek niet meer, alleen als ik gewoon zin heb om een nummertje van hun te luisteren. Posters hangen nog wel aan de muur, maar samen met nog andere bands. En wat Mutenaient zegt, gewoon een andere band

    Dat heb ik dus ook !! Kheb nog een paar posters aan de muur,shirt draag ik nooit meer en de muziek luister ik ook nooit meer !! Maar toch als ze op de tv staan ofzo dan lees ik het wel enzo. Maar voor de rest boeit th mij ook niet echt meer. Is wel hun eigen schuld. Moesten ze Europa maar niet laten zitten en ons zo lang laten wachten op een nieuwe CD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    In vergelijking met de trieste objecten die nu 'fans' genoemd worden ben ik ook geen fan meer ;)

    Ik wacht tot hun nieuwe album. Ik been geen hyperfan meer, omdat ik al die liedjes al ken

    In vergelijking met de trieste objecten die nu 'fans' genoemd worden ben ik ook geen fan meer ;)


    jeeh x3 drm wilk ook geen fan meer sijn door die kinders die so achterlijk en gestoord sijn


    We can only learn to love by loving.

    Ik wacht tot hun nieuwe album. Ik been geen hyperfan meer, omdat ik al die liedjes al ken


    ik ben ook geen hyperfan
    dus tja nooit gweest trouwens ook
    mis. heel ff int begin ;l 1week fzo


    We can only learn to love by loving.

    Genoeg andere leuke(re) bands! =D

    een Hyper Fan ben ik niet nee,
    Maar..
    Ik vind ze nog steeds super Toff hoor, =]
    Alleen,, De nummers worden best,, Saai. Omdat het steeds het zelfde is,
    en daarom verheugg ik me ook ZOOOO ERG op hun nieuwe alBum, =]
    Mar meiss,
    ikbegrijp je wel hoor

    xx

    Dat heb ik dus ook !! Kheb nog een paar posters aan de muur,shirt draag ik nooit meer en de muziek luister ik ook nooit meer !! Maar toch als ze op de tv staan ofzo dan lees ik het wel enzo. Maar voor de rest boeit th mij ook niet echt meer. Is wel hun eigen schuld. Moesten ze Europa maar niet laten zitten en ons zo lang laten wachten op een nieuwe CD


    een paar posters xD

    (...)

    ik ben ook geen hyperfan
    dus tja nooit gweest trouwens ook
    mis. heel ff int begin ;l 1week fzo
    ik ook. Maar no way dat je mij keihard tokio hotel hoort krijsen x']

    (...)ik ook. Maar no way dat je mij keihard tokio hotel hoort krijsen x']


    whaha x3 ik doe altijd mee met die schreeuwwave by concerten x3 das grappig vindk
    mr meer ook nie


    We can only learn to love by loving.