• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 19:11 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Refuse schreef:
    (...)

    Voor jullie heb ik allemaal een ietsje (:
    En voor mezelf een ketting, en nog een andere ketting waar Sergio op staat. En ik heb een RM shirt. En ik heb dan allemaal cadeautjes voor papa,mama,nick,mike,jantien,patricia,toby,dagmar,jooz etc. gekocht (:

    aah, lief! Supertof!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Greenwich schreef:
    (...)

    Awh, wat lief!
    Shirt van wie? of naamloos?
    Ketting met Sergio.(wbw)


    Sergio, maar ik heb hem fout laten bedrukken. Ik heb er Ramos op laten zetten in plaats van Sergio Ramos. Maar ja, I don't care. I LIKE IT <3

    Hihi ja ik zag hem, en ik dacht; DIE MOET IK HEBBEN! <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Refuse schreef:
    (...)

    Sergio, maar ik heb hem fout laten bedrukken. Ik heb er Ramos op laten zetten in plaats van Sergio Ramos. Maar ja, I don't care. I LIKE IT <3

    Hihi ja ik zag hem, en ik dacht; DIE MOET IK HEBBEN! <3


    Ohhh, maar dat maakt niet veel uit.(joehoe)
    Dat dacht ik ook over mijn Arsenal sleutelhanger en hart.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    almostalmostalmostalmost


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Esther? Wat almost?


    Tears are words the heart can't say.

    el clasico im so nervous

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 21:09 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ohja. Dat wa sik eventjes vergeten.


    Tears are words the heart can't say.

    gheheh, ohgod. ohgod. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar oke.
    Ik zal wel even een verhaaltje neerzetten.
    We gingen die vrijdag dus weg vanaf Zwolle, dus wij lekker wachten op onze bus. Nou de bus kwam er, wij spullen in de bus droppen en toen kregen we stoelen aangewezen. We hadden echt chille plekken, zo een die voor de trap die halverwege de bus zit. Dus je kon heerlijk je stoel achterover doen zonder dat er iemand achter je zat die zat te zeuren. Aan de andere kant zaten nog 2 mensen en daar achter nog 1. We zaten dus naast een andere jongen, maar die was best aardig. Daar hebben we ook gewoon nog games mee gespeeld enzo.
    Verder zaten er nog wel gezellige mensen bij, een aantal jongens waar we tijdens het uitgaan ook nog wel mee gedanst en gesproken hebben enzo.

    De busreis was best wel kuttig, het was 's nachts echt koud. Ik heb de hele weg liedjes van 1D geluisterd die ik had gedownload, gewoon live van de x-factor. Ilse ging de hele weg mee luisteren! Nou toen kwamen we 's ochtends rond 9 uur ofzo aan? Toen gingen we naar de receptie en daarna moesten we ergens heen waar we uitleg kregen van GOGO (waar we dus mee reisden). Kon je een party pakket nemen, leek ons wel chill dus deden we dat. Gingen we terug naar de receptie, en we konden pas om 5uur onze kamer in. Na 3x zeuren kregen we toch een kamer en konden we er al direct in!
    Wij dus naar dat appartement, en het viel echt mee. Was redelijk schoon, was op de begane grond dus je kon zo over je balkonnetje klimmen en het zwembad induiken (Alleen ik bleef achter het balkon hangen dus ik heb nu een snee in m'n knie)

    Nou 's avonds hadden we kroegentocht, gingen we naar 5 verschillende kroegen. Bij elke kroeg gratis entree en een gratis shotje (:
    Zondags gingen we lekker uitslapen, daarna naar het strand en 's avonds naar Pacha. Dat is de grootste club van Spanje, en een van de grootste van Europa. Hij was echt vet! Je kon buiten zitten en het was echt heerlijk. We gingen ergens zitten bij het water, en er zaten 4 andere jongens. Het waren Ierse jongens, daar hadden we zo'n 3 uur mee gepraat. Een van die jongens leek op David Villa (: SEKSIE
    Daarna gingen we naar binnen en was Tiësto er! Echt super, dikke vette party! We gingen rond half 5 naar huis, en lagen er rond 6 uur in.

    Maandag weer hele dag naar het strand geweest en 's avonds parteh in een soort van chique club. Parteh was echt vet, alleen ik heb iets gedaan waarvan ik dacht dat ik het nooit zou doen. Ik heb gerookt ('A). En nee ik was niet dronken, ik deed het bewust. Ook hier kon je gewoon weer buiten zitten, daar hebben we nog een uurtje met een paar van die jongens van uit de bus gepraat. Erg gezellig!

    Dinsdag konden we lekker uitslapen en zijn we de hele dag naar het strand geweest. 'S avonds lekker niks doen, even langs de boulevard geweest en op het strand gewandeld etc. Woensdag weer een strand dag en 's avonds gingen we weer naar Pacha. Er was een Holland party vanaf 00.00. Partysquad kwam, echt nice! Maar daarvoor was er een pre party, van 20.00 tot 00.00. Dat was onbeperkt drinken, dus 4 van de 5 meiden waren om 23.00 al dronken terwijl ik nog nuchter was. Maar ja, het was wel supervet! we hadden ook nog ff met de buren gepraat, waren hele gezellige jongens.

    Donderdags gingen we naar Barcelona! Eerst gingen we naar dat kerkending dat niet af is, hij staat er al zo'n 180 ofzo? Daarna gingen we naar Camp Nou, eerst wou alleen Ayla mee, maar de rest is toch maar mee gegaan voor mij. Het was echt vet! Ik heb de beker van de Champions League gezien en die van de La Liga van dit jaar(vond ik alleen niet zo leuk, REAL HAD MOETEN WINNEN). Toen gingen we naar de tribunes, ff gezeten en foto's gemaakt enzo
    (:.. Daarna zijn we nog ff langs de fanshop gegaan, ff rond gekeken en toen moesten we gaan. Toen zijn we gaan shoppen in Barca en 's avonds zijn we naar van die magische fonteinen geweest. Echt super vet. Er was nog een afterparty maar ik ben daar niet heen geweest. Bas Muijs kwam en ik vind hem een sukkel. Ayla en ik gingen toen pizza kopen (om 1 uur 's nachts)

    Vrijdags uitgeslapen en daarna naar het strand geweest. Verder niet echt iets gedaan. We wouden vroeg slapen, alleen om 3uur 's nachts begon Marleen ineens heel erg te gillen. Het was echt heel eng. De stroom deed het niet meer en ze dacht dat ze iemand had gehoord. Dus wij haar troosten en we waren allemaal een beetje bang, omdat het slot het niet echt deed van de schuifdeur. De buren konden gewoon binnenkomen met hun sleutel. Wij aanbellen bij de buren of zij iets gemerkt hadden, er was 1 iemand thuis en die was ziek. Maar die had niks gemerkt van de stroom die eraf was. Ayla en ik waren in de woonkamer gaan liggen omdat we dat veiliger vonden en het was ook wat fijner aangezien Marleen daar in haar eentje lag. Ineens ging de bel om 4 uur 's nachts. Dus wij twijfelen of we open moesten doen. Nou ik dus kijken wie het was, was het een van de buurjongens die afscheid kwam nemen. Wij dus met z'n allen gezellig praten en later kwamen er nog meer van zijn vrienden. Uiteindelijk sliepen we dus om 6uur terwijl de wekker om half 9 ging.

    Nou zaterdag ochtend de laatste dingetjes ingepakt en toen naar de receptie gegaan. En we hebben die dag nog ff in Salou gelopen, spulletjes gekocht etc. 'S avonds nog ff arsenal gezien en toen was het tijd om te gaan!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    verhaaltje?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Palestina schreef:
    el clasico im so nervous


    Ayla vroeg of ik langer wou blijven om naar een wedstrijd van Barca - Real te gaan ghehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Greenwich schreef:
    verhaaltje?


    Het werd langer dan ik dacht


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wow, dat klinkt echt super vet!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ga je verhaalTJE lezen :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oeh ik ben nog wat vergeten!
    Op de terug weg gingen Marleen en ik scooby dooën ofzo.
    You know:



    Het was echt vet lang geleden dat we dit hadden gedaan, maar het was wel vet leuk!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.