• Zachtjes gaan mijn lippen over zijn wang. Ik neem zijn geur diep in me op. Ik probeer van het moment te genieten. Want straks zal het over zijn. We weten beide heel goed dat we fout zijn, dat onze liefde voor elkaar verboden is, verafschuwt word. Twincest word het genoemd...


    Bill, en Tom weten beiden, dat ze meer van elkaar houden, dan ooit zou kunnen en mogen.
    Maar wat houd hun Liefde tegen? Hun vrienden, die nooit meer met ze zullen praten? Hun familie die niks meer met ze te maken willen hebben? Of de fans, die ‘S avonds voor dat ze naar bed gaan, Bill’s poster nog een nachtkus geven. Hun Verlangen afneemt? Beide weten ze het niet.
    Hun liefde lijkt onmogelijk. Maar wat als er blijken toch mensen te zijn, die ze zullen steunen. En het hun niks uitmaakt, dat ze op elkaar vallen..
    Doen?
    Goed?
    rollen?
    title?


    Dunno ><

    Doen? Doe maar als je wil.

    Goed? Jhaa zeker, alleen ho ik niet echt van Quizen over TH maar als jy dat wil moet je hem doen ^-^

    rollen? Moet jy weten

    title? Sorry, inspiloos.

    liek, als tog niemand reageert, kan hij wel gesloten worden hoor ;[


    Dunno ><

    ni zo ori vind ik maar als jij het wilt doen...;]


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ni zo ori vind ik maar als jij het wilt doen...;]

    nee, weet ik, dat zeg ik ook neit ><
    Like,, en een egt origneel verhaal bestaat hier niet op Q,, dus dat sgeelt


    Dunno ><

    Ik denk niet dat het slim is om een quiz zoals 'Forbidden Love' na te maken. Als ik jou was zou ik iets orgineels bedenken.

    Ik denk niet dat het slim is om een quiz zoals 'Forbidden Love' na te maken. Als ik jou was zou ik iets orgineels bedenken.

    tja, maar als ik dat doe, is het binnen 24 uur niet oringeel meer, dus hoezo zou ik daar nog moeite voor doen ?


    Dunno ><

    Als je zelf iets orgineels bedenkt ben je 'Iemand die vele mensen nadoen' maar als jij iemand na gaat doen dan word het 'het meisje dat iedereen nadoet'.
    [/niet lullig bedoelt ofzo]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als je zelf iets orgineels bedenkt ben je 'Iemand die vele mensen nadoen' maar als jij iemand na gaat doen dan word het 'het meisje dat iedereen nadoet'.
    [/niet lullig bedoelt ofzo]

    Ik volg je niet?
    en wat is er presies naa doen aan een TC?
    Like,, hallo, als ik met een Bill story kom aankaken, dan is dat tog ook naadoen?!!! like, daar zijn er ook zo veel van! ><
    weet je, laat die helle K*t Sirie maar zitten, ik bedenk wel niks meer, of ik doe iemand na,, of het is niet oringeel, of niemand maakt hem, of reageert ><
    [/Niet persondelijk op jouw bedolet ><]


    Dunno ><

    (...)
    tja, maar als ik dat doe, is het binnen 24 uur niet oringeel meer, dus hoezo zou ik daar nog moeite voor doen ?


    Ja, maar ook nog dezelfde titel, alleen dan in het Nederlands? En precies het zelfde onderwerp, enzo? Ik weet niet of dat wel zo slim is.

    Maar je kan toch een Bill story maken die van jou is? Probeer iets zelf te verzinnen. Desnoods vraag je hulp aan iemand. Doe het over een fotografe, tekenaar, journalist, bekend sportster. Weet ik veel. Het lijkt alsof alle ideeën op zijn, maar dat zijn ze niet.