• Mijn vriend zou bij me komen dit weekend en er was gisteravond ook een feest waar hij eerst altijd heen ging. Hij had gezegd dat hij daar heel misschien heen wou maar omdat hij beloofd had aan mij dat hij bij me zou zijn zou hij niet heengaan. Dus hij kwam vrijdag ook gewoon bij me. Nu ineens gisteren zei hij dat hij toch heel graag heen wou want zijn beste vriend zou ook ineens heen gaan. (En dan moet hij er ook altijd heen ._.) Dus hij vroeg aan mij of ik dat erg vond en ik zei dat ik liever heb dat hij niet heen gaat. Want hij had beloofd bij mij te zijn. En ik had gister BBQ van mijn oma bij mij thuis dus we hadden beetje 'ruzie' maar konden er toen niet goed over praten. Daarna moesten we oppassen en zodra alle kinderen op bed lagen konden we er over praten. Maar ondertussen had ie al gebeld met zijn vriend en geregeld dat hij erheen ging. Dus ik was echt boos, want hij vraagt wat ik liever heb en toch doet ie het andere. En dan vond hij het egoïstisch van mij dat ik niet blij voor hem was. :') Waarom zou ik blij voor hem zijn dat hij uit kan, als hij beloofd heeft bij mij te zijn. Toen heeft zijn vriend hem opgehaald bij mijn huis, wat betekende dat hij van het oppassen ook nog eerder wegging.

    Maar hij snapt dus niet waarom ik boos was. Dus ik vraag me af of ik me nou aanstel of niet :x


    -

    Nee, je stelt je niet aan

    Nee, je stelt je totaal niet aan. Als hij beloofd heeft om samen met jou te zijn, dan moet hij dat ook doen.
    En het is al helemaal flauw als hij aan jou vraagt wat jij liever hebt, terwijl hij ondertussen alles al heeft geregeld.

    Mmm gun die jongen ook een avond uit met zijn vrienden. Als ik een jongen zou zijn zou ik ook niet 24/7 met mijn vriendin willen hangen. Sorry als dit heel bot klinkt maar denk ook vanuit zijn punt.:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Mmm gun die jongen ook een avond uit met zijn vrienden. Als ik een jongen zou zijn zou ik ook niet 24/7 met mijn vriendin willen hangen. Sorry als dit heel bot klinkt maar denk ook vanuit zijn punt.:W

    Je hebt wel gelijk, maar als hij het al beloofd had? Dan is het toch een beetje oneerlijk.

    Kanade schreef:
    (...)
    Je hebt wel gelijk, maar als hij het al beloofd had? Dan is het toch een beetje oneerlijk.

    Ja inderdaad het is lullig maar op dit soort momenten kun je een jongen beter z'n zin geven.(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eens met de 3 reacties boven mij ^^

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 14:48 ]


    Shoganai i ne~

    Kon ie jou niet gewoon meenemen naar dat feest dan? Dan heb je een compromis :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pimpernel schreef:
    Mmm gun die jongen ook een avond uit met zijn vrienden. Als ik een jongen zou zijn zou ik ook niet 24/7 met mijn vriendin willen hangen. Sorry als dit heel bot klinkt maar denk ook vanuit zijn punt.:W

    Natuurlijk mag hij van mij wel uit. :') Maar hij zei eerst dat hij niet zou gaan omdat hij beloofd had bij mij te zijn. En dan ineens regelt ie dat hij weg gaat. Vind ik niet echt eerlijk :'D

    Shellshock schreef:
    Kon ie jou niet gewoon meenemen naar dat feest dan? Dan heb je een compromis :'D

    Had gekund. Maar we moesten oppassen, hij ging daar ook eerder weg omdat hij werd opgehaald.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Had gekund. Maar we moesten oppassen, hij ging daar ook eerder weg omdat hij werd opgehaald.

    Hmm ja oke dan is het wel lullig ja. Ik snap best dat hij eens met zijn vrienden wil afspreken, maar dan moet ie niet eerst aan jou beloven dat ie bij jou zou zijn die avond. Maar aan de andere kant zou ik me er ook niet heel veel van aantrekken, hij bedoelde het waarschijnlijk niet lullig. Het is meer het principe :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind niet dat je je aanstelt. Hij had wel even beter kunnen nadenken dan, voor hij het jou beloofde, als hij er toch wel heen wilde. En dat hij dan ook eerder weggaat van het oppassen, voor dat feestje, vind ik ook best flauw.. Maar ik kan er sowieso al niet tegen als mensen hun beloftes niet nakomen, dus ik vind dat je gelijk hebt. (:

    Shellshock schreef:
    (...)
    Hmm ja oke dan is het wel lullig ja. Ik snap best dat hij eens met zijn vrienden wil afspreken, maar dan moet ie niet eerst aan jou beloven dat ie bij jou zou zijn die avond. Maar aan de andere kant zou ik me er ook niet heel veel van aantrekken, hij bedoelde het waarschijnlijk niet lullig. Het is meer het principe :')

    Ja eerst zou hij ook niet heen, maar toen hij hoorde dat zijn beste vriend ging wou hij ineens wel. :') Hij bedoelde het ook niet lullig nee, maar gewoon de manier waarop het ging was kut. En nu zit hij op msn vet te vertellen hoe geweldig het was. :Y)


    -

    Kanade schreef:
    Nee, je stelt je totaal niet aan. Als hij beloofd heeft om samen met jou te zijn, dan moet hij dat ook doen.
    En het is al helemaal flauw als hij aan jou vraagt wat jij liever hebt, terwijl hij ondertussen alles al heeft geregeld.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Niet iedereen komt altijd zijn beloftes na en dat kun je ook gewoon niet van een mens vragen. In jou geval is het lullig maar je kunt het best achter je laten want het is al gebeurd. Hij had het leuk en misschien moet je dan blij zijn voor hem.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LovelyLonely schreef:
    Nee, je stelt je niet aan


    Bad decisions make good stories.

    Pimpernel schreef:
    Niet iedereen komt altijd zijn beloftes na en dat kun je ook gewoon niet van een mens vragen. In jou geval is het lullig maar je kunt het best achter je laten want het is al gebeurd. Hij had het leuk en misschien moet je dan blij zijn voor hem.

    Ik vroeg ook alleen of ik me aanstelde of niet. Ik zeg niet dat ik hier huilend zit om wat er is gebeurd. (cat)


    -