• Vorig jaar moesten we al met heel 4 havo naar Berlijn. Ik had daar helemaaal geen zin in, omdat ik op 4 havo de meeste mensen gewoon niet uit kan staan. En het was ook niet bepaald leuk achteraf. Ik denk, yes, daar zijn we weer vanaf. Komen ze nu aan met een of ander survivalkamp in september. Man, flikker toch op.. Sorry voor mijn chagrijnigheid, maar ik word hier gewoon écht pissed van. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik moest ook eens survivallen met school, daar is echt geen fuck aan. Alleen het kanoën was leuk ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ziek melden?

    EDIT:
    Vorig jaar ging ik ook survivalen, ik had er helemaal geen zin in maar achteraf vond ik het echt geweldig en heb ik echt veel gelachen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 12:27 ]


    <3

    Kitchener schreef:
    Ziek melden?


    Ja, zat ik wel aan te denken ja. Desnoods loop ik weg, zo'n hekel heb ik aan die mensen. Ik word gewoon al misselijk als ik eraan denk dat ik weer een jaar met hun opgescheept zit.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Leerkrachten: wat kunnen we organiseren zodat de leerlingen zich kut voelen?

    True story.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kitchener schreef:
    Ziek melden?

    EDIT:
    Vorig jaar ging ik ook survivalen, ik had er helemaal geen zin in maar achteraf vond ik het echt geweldig en heb ik echt veel gelachen.


    Ja, maar ik heb dit jaar al echt superveel problemen gehad met die mensen enzo. En zo erg dat ik er zelfs nachtmerries van kreeg, in de vakantie notabene. En dan komen ze aan met dit. Nee, daar word ik vrolijk van..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb dit jaar al echt superveel problemen gehad met die mensen enzo. En zo erg dat ik er zelfs nachtmerries van kreeg, in de vakantie notabene. En dan komen ze aan met dit. Nee, daar word ik vrolijk van..


    Kun je dit niet doorgeven aan de leerkrachten die daarbij betrokken zijn dan? Of aan je mentor of zo? Want bij zo'n kamp is het de bedoeling dat je 'plezier' hebt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Kun je dit niet doorgeven aan de leerkrachten die daarbij betrokken zijn dan? Of aan je mentor of zo? Want bij zo'n kamp is het de bedoeling dat je 'plezier' hebt.


    I know. Ja, ligt eraan wat voor mentor ik dit jaar krijg. Die van vorig jaar was geweldig, daar zou ik zoiets wel tegen zeggen. Maar in de 1e, 2e en 3e leek het wel alsof onze klas altijd de ergste mentor van de school kreeg x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat klinkt toch leuk? Maar ik heb best wel goede vrienden in mijn jaar. Als je alleen maar 'stomme' mensen in je jaar hebt, zou ik er ook tegenop zien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Dat klinkt toch leuk? Maar ik heb best wel goede vrienden in mijn jaar. Als je alleen maar 'stomme' mensen in je jaar hebt, zou ik er ook tegenop zien.


    Nja, ik heb daar geen één vriendin, die doen allemaal VWO. En de enige vriendin die ik had op havo, daar heb ik al 2 maanden ruzie mee.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik moest in de 3e van het VMBO gaan survivalen in de Belgische en Franse ardennen, geloof me het was de kutste week die ik ooit heb moeten doen!


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    Ik moest in de 3e van het VMBO gaan survivalen in de Belgische en Franse ardennen, geloof me het was de kutste week die ik ooit heb moeten doen!


    Om die survival zelf of omdat 't niet gezellig was?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    Leerkrachten: wat kunnen we organiseren zodat de leerlingen zich kut voelen?

    True story.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Escritura schreef:
    Leerkrachten: wat kunnen we organiseren zodat de leerlingen zich kut voelen?

    True story.

    Dan ga je niet? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Dan ga je niet? :')


    Maar het is verplicht. :W


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.