• Vorig jaar moesten we al met heel 4 havo naar Berlijn. Ik had daar helemaaal geen zin in, omdat ik op 4 havo de meeste mensen gewoon niet uit kan staan. En het was ook niet bepaald leuk achteraf. Ik denk, yes, daar zijn we weer vanaf. Komen ze nu aan met een of ander survivalkamp in september. Man, flikker toch op.. Sorry voor mijn chagrijnigheid, maar ik word hier gewoon écht pissed van. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Knoxville schreef:
    Urgh, survival :x

    Op mn oude school hadden ze als kennismaking voor de 2e klassen verzonnen om te gaan bowlen ! Geweldig - not -
    Later in het jaar ook nog zwemmen, waar de helft niet aan meedeed.... Welke idioot verzint die dingen dan ook -___-'


    Bij ons op school gaan we serieus wel vijf keer per jaar bowlen ofzo. Inderdaad niet leuk -.-


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik moest vorig jaar op Survivalkamp.
    Eerst moesten we 4 uur fiesten en daarna nog een uur kanoën. Kwamen we daar aan, moesten we onze eigen tent opzetten. Dat duurde ook weer 2 uur. Ik zat met nog tien andere meiden in een tent. Je had een halfuur de tijd om uit te rusten en dan gingen we gelijk sportactiviteiten doen. Daarna aten we vieze maceroni en gingen we 'slapen'. Toen regende het die nacht zo hard dat al onze kleren zeiknat waren. Zelfs onze spullen IN onze tassen waren zeiknat. Dus gingen we weer terug naar school, terwijl we daar pas een dag waren. 2 Uur lopen en weer 4 uur fietsen. 50 Euro naar de maan. Nou, dát was leuk(cat)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:54 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hopelijk valt je klas mee en is het toch leuk? :'D


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.