• Vorig jaar moesten we al met heel 4 havo naar Berlijn. Ik had daar helemaaal geen zin in, omdat ik op 4 havo de meeste mensen gewoon niet uit kan staan. En het was ook niet bepaald leuk achteraf. Ik denk, yes, daar zijn we weer vanaf. Komen ze nu aan met een of ander survivalkamp in september. Man, flikker toch op.. Sorry voor mijn chagrijnigheid, maar ik word hier gewoon écht pissed van. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik moest naar Tsjechië? ;D wees blij, je school denkt aan de leerlingen. Er zijn genoeg scholen die dat niet doen.


    Destroy what destroys you.

    Escritura schreef:
    Leerkrachten: wat kunnen we organiseren zodat de leerlingen zich kut voelen?

    True story.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Soundeffect schreef:
    Ik moest ook eens survivallen met school, daar is echt geen fuck aan. Alleen het kanoën was leuk ;x


    Haha, same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LuckyOne schreef:
    Ik moest naar Tsjechië? ;D wees blij, je school denkt aan de leerlingen. Er zijn genoeg scholen die dat niet doen.


    Nou, op dit moment ben ik daar niet bepaald blij mee. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb net hetzelfde ! Ik moest vorig jaar op vaardigheidstage naar berlijn ( da was super ! ) en nu naar de Ardenen ( survival --' ). En het is ook verplicht ;d


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Temperate schreef:
    (...)

    Om die survival zelf of omdat 't niet gezellig was?


    Om allebei :')
    Vooral de survival


    dream, dare, fly!

    Urgh, survival :x

    Op mn oude school hadden ze als kennismaking voor de 2e klassen verzonnen om te gaan bowlen ! Geweldig - not -
    Later in het jaar ook nog zwemmen, waar de helft niet aan meedeed.... Welke idioot verzint die dingen dan ook -___-'


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ga gewoon niet? Jij moet ervoor betalen, en als dat ook nog iets is waar je geen zin in hebt dan zou ik d'r maling aan hebben. In 4 en 5 havo skipte ik ook al die uitjes. Behalve Londen, want dat was gewoon vet :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag ik in jouw plaats gaan? :'D

    Positief bekijken, met zo'n instelling wordt het sowieso niks.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tuesday schreef:
    Mag ik in jouw plaats gaan? :'D


    Graag.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    Leerkrachten: wat kunnen we organiseren zodat de leerlingen zich kut voelen?

    True story.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou survivalkamp echt super vet vinden, haha.
    Nouja, je kunt je wel zienmelden maar daar los je je problemen ook niet mee op denk ik.


    Ik ben gemeen xoxo

    Bij ons op school hoef je niet persé mee met dat soort dingen. Als je niet mee wilt word je op school bezig gehouden met een 'leuke activiteit.' Ofzoiets.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik ga in september ook op survivalweekend, maar ik mag niet mee door mijn operatie -hoera-


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."