• Het TwinCest verhaal van NickyKaulitz staat op schrei, en ik ken de echte schrijfster. Dominique is heel erg gekwetst omdat zij dat verhaal van haar heeft gejat. Degene die het verhaal lezen, dat stuk tot en met Noa is van Dominique. Daarna is het hele verhaal verneukt door wat zei getypt heeft.

    Ik vind het gewoon ziek dat ze dat doet, de echte schrijfster wist tot vandaag niks over dat dit verhaal hierop staat. Wat NickyKaulitz wel beweert

    OMG


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Nou aan de mods, de boel te verwijderen he? ^^

    nee, want volgens mij klopt het niet. want zij heeft een veel langer stuk gekregen van "de schrijver" dan op schrei staat. ik dnek gewoon dat de gene waar van nicky het heeeft gekregen zit te faken


    You'd took my breath but I'll survive.

    Euh, ik ken dat meisje?
    Dominique faked niet. ^^
    Het kan best dat die nicky wat heeft aangepast, maar het blijft grotendeels gejat.

    Euh, ik ken dat meisje?
    Dominique faked niet. ^^
    Het kan best dat die nicky wat heeft aangepast, maar het blijft grotendeels gejat.
    ja wacht:
    stel piet heeft het verhaal van dominique gejat, heeft het aan nicky gegeven en gezgt dat piet het heeft gemaakt, terwijl piet zelf ook nog leuk een stuk heeft geschreve'n
    snap je? dat bedoel ik


    You'd took my breath but I'll survive.

    :O omg, maar ik hb die verhaal, eerst ergens anders gelezen en toen kwam ik hier op quizlet...

    http://www.billtomlove.yourbb.nl/viewtopic.php?t=2

    daar is deel 1 tot nog wat.
    omg,, damn,


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Zou voor mij niets uitmaken, jatten is jatten, en aangezien de orginele schrijfster het rot vindt, vind ik dat het jullie taak is die nicky erop aan te spreken of de boel gewoon te verwijderen.
    Echt lullig als je zo je best hebt gedaan voor een verhaal.

    Zou voor mij niets uitmaken, jatten is jatten, en aangezien de orginele schrijfster het rot vindt, vind ik dat het jullie taak is die nicky erop aan te spreken of de boel gewoon te verwijderen.
    Echt lullig als je zo je best hebt gedaan voor een verhaal.

    Uhu, groot gelijk!
    ik vind ook dat je het eraf
    moet halen!

    Zou voor mij niets uitmaken, jatten is jatten, en aangezien de orginele schrijfster het rot vindt, vind ik dat het jullie taak is die nicky erop aan te spreken of de boel gewoon te verwijderen.
    Echt lullig als je zo je best hebt gedaan voor een verhaal.

    Uhu, groot gelijk!
    ik vind ook dat je het eraf
    moet halen!


    maar we weten niet zeker of het gejat is. als die nicky gewoon eerlijk is is het een beetje lullig als het word verwijderd he;)

    Twincest is ganz te gail.\
    bij tom & bill dan.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Zou voor mij niets uitmaken, jatten is jatten, en aangezien de orginele schrijfster het rot vindt, vind ik dat het jullie taak is die nicky erop aan te spreken of de boel gewoon te verwijderen.
    Echt lullig als je zo je best hebt gedaan voor een verhaal.

    Uhu, groot gelijk!
    ik vind ook dat je het eraf
    moet halen!


    maar we weten niet zeker of het gejat is. als die nicky gewoon eerlijk is is het een beetje lullig als het word verwijderd he;)
    maar ik heb al echt focking lang geleden haar een pb gestuurd met dat het verhaal op schrei staat. maar heeft ze niks op gezegt. ik dacht dat die op schrei van haar had gejat...


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind he tniet achterbaks, ik zal het altijd blijven lezen. het maakt me niet uit wie het heeft geschreven. en wie zegt dat die dominiwue niet egt is gestopt.. misshien zuig jij dit hele verhaal ook wel uit je duim omdat je gewoon jaloers bent omdat je zelf niet zo goed kan schrijven !!


    Boem is Ho, Plons is water <3

    twincest is vreselijk!

    Het is net zo belachelijk als dat ik iets met mijn zusje zou krijgen:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind twincest ook maar een vieze rare gedachte, maarja das mijn mening anderen vinden dat dan weer leuk, geil of lief XD

    ik dacht dat ze zei dat de schrijfster het wist...
    erg laag... erg erg laag


    hier ben ik het mee eens!


    One of the Duo Of Evilness