• Dirty Secrets - WK 2014

    De Nederlandse Daisy Tamara van der Wijk is eigenaar van één van de luxueuze hotels in de Braziliaanse stad Rio de Janeiro. Tijdens het WK verblijven het Nederlandse en Spaanse elftal in haar hotel, tot grote vreugde van Daisy. Dit veranderd kort voor de start van het WK als Daisy informatie te lezen krijgt die niet voor de buitenwereld bestemd is. Opeens is niemand meer veilig...


    _~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~


    Beschikbare rollen (Robin van Persie kan niet!)

    - Zus & vrouw/vriendin Nederlandse voetballer - Ribery
    - Vrouw/vriendin Nederlandse voetballer - Alainovna
    - Vrouw/vriendin Nederlandse voetballer - TGOD
    - Vrouw/vriendin Spaanse voetballer - Mebarak
    - Vrouw/vriendin Spaanse voetballer - Behati

    Invullen:

    Rol:
    Voetballer:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter(steekwoorden):
    Uiterlijk( steekwoorden + foto):
    Extra:

    Ik kies de beste & niet de 1e en alleen volledig ingevulde rollen
    Doe niet aan reserveringen
    Dinsdag 17 juni om 15.00 maak ik de rollen bekend

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 15:12 ]


    ~

    Rol: Collega Daisy & Toekomstige vriendin Daryl Janmaat.
    Volledige naam: Natalie Rosalinde Dekker.
    Leeftijd: 23.
    Karakter(steekwoorden): Natalie is sociaal, kan een enorme rommelkont zijn, ze staat sterk in haar schoenen en weet wat ze wilt en is soms een tikkeltje verlegen.
    Uiterlijk( steekwoorden + foto): Natalie heeft grijs blauwe ogen, kastanje bruine haren en is is 1.65 cm lang. Ze heeft een sterk en slank gebouwd lichaam en heeft een tattoo op haar schouderbladen met engelen vleugels. Als ze glimlacht heeft ze altijd kuiltjes in haar wangen en mensen vinden dat altijd enorm schattig.


    Extra: Natalie's vader is een drukke zakenman en is de eigenaar van vele hotels over de hele wereld, en omdat Natalie haar vader achterna wil in de hotel business kwam haar vader zo in contact met Daisy en werkt Natalie nu al een jaar in Brazilië. Als ze vrij is neemt ze vaak een duik in de zee, doet ze papierwerk of heeft ze contact met het thuis front. Natalie weet dat het WK eraan komt maar heeft zelf helemaal geen verstand van voetbal, zelf doet ze liever aan tennis of is ze te vinden in de sportschool.

    Goed genoeg?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 16:38 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vul zo een vriendin van een spaanse in


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mag ik de vriendin van Spanje invullen?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 18:01 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoewel het me heel leuk lijkt ben ik te druk. Maar ik wou gewoon even mijn zelflol delen met jullie. De Nederlandse Daisy Tamara van der Wijk
    Hehe ik heet Tamara :Y)


    wat was dit ookalweer

    Rol: Vriendin Spaanse voetballer
    Voetballer: Cesc Fabregas
    Volledige naam: Nora Vienna Ortega Exposito
    Leeftijd: 23
    Karakter: Vriendelijk, open over alles, geen geheimen, kent geen schaamte, een losgeslagen feestbeest, altijd in voor een geintje, koppig en eigenwijs, goede vriendin.
    Uiterlijk:


    Izabel Goulart
    Bruin haar, golvend, bruine ogen, Spaanse komaf, lang en strak lichaam, gaat mee met de mode.
    Extra: Ze ontmoette Cesc bij een voetbalwedstrijd. Ze won VIP kaartjes en een Meet & Greet met een voetballer naar keuze. Dit werd Cesc en van het een komt het ander.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil een rol, maar weet nog niet welke haha!


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Rol:
    Vriendin Spaanse voetballer.
    Voetballer:
    Sergio Ramos, ze zijn nu 4 jaar samen.
    Volledige naam:
    Catalina Leya Lopez-Rivera, al stelt ze zich altijd voor als Catalina Rivera.
    Bijna iedereen noemt haar automatisch Cat, dus daar luistert ze eigenlijk sneller naar.
    Leeftijd:
    Cat is 24 jaar, geboren op een warme zomeravond op 17 Augustus.
    Karakter(steekwoorden):
    Schaamteloos, houdt van een goed feestje, kan snel afgeleid en verveeld zijn, vriendelijk tegen haar vrienden en familie, niet snel bang, zelfverzekerd, kan behoorlijk brutaal zijn als je het uitlokt, niet het type dat ergens voor terug deinst, kan soms vrij ijdel zijn, ambiteus.
    Uiterlijk( steekwoorden + foto):
    Adriana Lima
    ~ 1.73 lang
    ~ Strak zandloperfiguur
    ~ Zwart, Golvend haar
    ~ Gebruinde huidskleur
    ~ Lichtblauwe ogen
    ~ Modieuze kledingstijl
    Extra:
    Ze heeft 1 jaar in Nederland gewoond, in 2009. Ze spreekt dus wel een aardig woordje Nederlands, maar met een Spaans accent. Ook spreekt ze Engels en een beetje Portugees en Italiaans. Ze heeft Sergio 4 jaar geleden ontmoet, op het WK van 2010. Ze had een aantal maanden met een Nederlandse speler, maar toen ze Sergio ontmoette waren ze eigenlijk gelijk voor elkaar gevallen. Cat is dus niet heel geliefd onder de Nederlandse voetbalfans enzo.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 19:05 ]


    El Diablo.

    Dumbledore schreef:
    Ik wil een rol, maar weet nog niet welke haha!


    Is ook moeilijk! Gewoon iene miene mutte doen. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin/vrouw Spaanse speler
    Voetballer: Gerard Pique
    Volledige naam: Belén Fátima Milán i Reyes
    Leeftijd: 27 jaar; 05-05-1987
    Karakter: Belén is gemoedelijk en een vriendelijk meisje. Ze is open naar nieuwe mensen en verwelkomt ze graag. Tussen de andere WAG’s is ze een beetje aan de stille kant, maar bij haar vriend is ze totaal het tegenovergestelde. Ze is echter wel altijd erg jaloers op de andere meisjes rond Gerard. Het is iets waaraan ze werkt, maar ze vind het wel erg moeilijk.
    Uiterlijk: Belén is een lange meid van 1.79 en heeft een olijfkleurige huid. Haar haren zijn donkerbruin en er zit
    een lichte krul in.



    Alejandra Alonso
    Extra: Belén en Gerard zijn sinds augustus vorig jaar verloofd en wilden eigenlijk aankomende zomer trouwen, maar Beléns ongeplande zwangerschap gooide roet door het eten. Desalniettemin zijn de twee ontzettend blij met hun toekomstige kindje.
    Belén en Gerard kennen elkaar gewoon uit Barcelona. Ze groeide op in dezelfde wijk, gingen naar dezelfde
    school en werden uiteindelijk verliefd op elkaar. Ze zijn echt elkaars kinderliefde en nog steeds, na zo’n tien jaar,
    net zo verliefd als vroeger.
    Belén heeft een tijd fiscaal recht gestudeerd, maar is overgestapt op bedrijfskunde. Haar Master daarin heeft ze afgelopen mei gehaald waardoor ze op het moment even werkeloos is.


    [Je wilde haar niet zo uitgebreid, maar als er iets mist, zeg je het maar (:]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 19:27 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: vriendin Spaanse voetballer
    Voetballer: Fernando Torres
    Volledige naam: Jenessa Gray (nickname: Jessa/Nessa)
    Leeftijd: 25, geboren op 15 september
    Karakter(steekwoorden): Sociaal en charmant, maar ze geeft weinig over zichzelf prijs, intelligent, ambitieus, nieuwsgierig, creatief met de waarheid/kan goed liegen. Ze is trots en zal niet snel toegeven als ze ongelijk heeft.
    Uiterlijk( steekwoorden + foto):


    1,73 meter lang, blanke huid, groen/bruine ogen, blond haar.
    Extra: Ze komt uit Engeland en is journaliste. Ze begon met het daten van Fernando voor haar werk in de hoop aan informatie te komen die andere journalisten niet hadden. Maar toen ze hem beter leerde kennen werd ze echt verliefd. Inmiddels zijn ze bijna een jaar samen. Fernando weet van niets en dat probeert ze zo te houden. Intussen is ze druk bezig met haar baas ervan te overtuigen dat ze geen bruikbare informatie te pakken krijgt want ze wil haar baan ook niet kwijt.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 9:26 ]

    Ik ga vrouw Iker maken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zijn er ook liefhebbers voor de nederlandse voetballers?:) die zijn ook hard nodig!


    ~

    Sowieso een Nederlander, of course. :Y) Nog even kijken voor wie ik ga dan, haha. Is het heel raar als ik dan voor mijn Bayernvent ga? :'D


    ars moriendi

    RVP schreef:
    Zijn er ook liefhebbers voor de nederlandse voetballers?:) die zijn ook hard nodig!


    Je mag die van mij anders ook wel veranderen in Nigel de Jong als dat beter uit komt.

    Ribery schreef:
    Sowieso een Nederlander, of course. :Y) Nog even kijken voor wie ik ga dan, haha. Is het heel raar als ik dan voor mijn Bayernvent ga? :'D


    Neeuuu is helemaal niet raar, hahaha gewoon lekker doen en invullen die rol:) kan ik er morgen ook mee beginnen! Hihih


    ~