• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (xAmore)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (xAmore)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~ Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yay eindelijk (:

    Ik reserveer Louis Wat een verrassing...en een meisje

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 14:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leuke RPG (:

    Ik reserveer een meisje ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    JAZEKER. HET IS WAAR, HOOR. Ik heb eergister nog gezegd dat ik teveel RPG's heb. Ik heb er goed over nagedacht, plus morgen vertrek ik weer naar Nederland. Ik heb me afgemeld bij zeker vijf RPG's, waarbij ik er nog maar vier of misschien vijf over heb, waar ik nu actief reageer. En nogsteeds verveel ik me vaak op Q. Dus ik reserveer Liam, na mijn oh-zo-geweldige-speech. En als je me niet geloofd, kun je het zelf nakijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd:Net 19
    Karakter: : Louis is een jongen van 19 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Vaak is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje onhandige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogt van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.
    Uiterlijk:



    Extra: Louis is biseksueel.
    Voorkeur meisje/jongen: Maak me niet uit (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -____- Het is Zayn Javadd Malik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Meisje
    Naam: Riley Olivia Smith.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Riley is een skatergirl. Ze hangt vaker rond met jongens dan met meisjes, en moet vaak niks hebben van dat hoerige gedoe. Ze houdt van gek doen en is erg druk. Ze is gek op gamen. Vaak krijgt ze de benaming jongen-meisje, maar dat kan haar niks schelen. Ze trekt zich niet snel iets van anderen aan, en kan vrij gemeen uit de hoek komen. Ondanks dat gaat haar boos krijgen wel een stuk moeilijker dan je zou denken. Ze is erg snel ongeduldig en haat wachten.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze drumt en heeft een piercing in haar wenkbrauw.
    Voorkeur meisje/jongen: Harry Styles

    [Zo wel goed? ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 14:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Esmee Rosalina Greenwood.
    Leeftijd: Achttien jaar, de week na het Prom wordt ze negentien.
    Karakter: Esmee is een meisje met ouders die vrij rijk zijn en mensen noemen haar snel verwend, een bitch en af en toe zelfs een slet. Toch zijn deze opmerkingen misplaatst, want eigenlijk is ze een heel lief meisje dat nooit iemand kwaad doet. Ze is zelfverzekerd, maar niet arrogant.Af en toe wil ze nog wel eens een grote mond opzetten als iemand over haar grenzen gaat, maar meestal houdt ze zich rustig. Verder is Esmee vrij naïef en gelooft ze snel dingen, mensen maken haar vaker wat wijs. Esmee is opgegroeid als enig kind met rijke ouders, die verschrikkelijk veel talent hebben voor aandelen beleggen. Haar hele leven was ze al vrij alleen en mensen wilde alleen maar met haar omgaan, aangezien ze genoeg geld had om uit te geven. Toen Esmee zestien werd veranderde alles, ze wilde geen geld meer weggeven aan anderen. Hierdoor lieten velen haar vallen en is Esmee verschrikkelijk gepest geworden. Toch liet ze niet over zich heenlopen, maar ze blijft af en toe erg onbereikbaar.
    Uiterlijk: Esmee is een meisje dat eruit ziet als een bitch. Dure kleding, hoge hakken en een aantal lagen mascara met wat lipgloss. Toch kleedt ze zich vrij netjes en beleefd. Haar lengte is een meter vijfenzeventig met hakken, zonder hakken is ze een meter achtenzestig. Ze heeft blauwgrijze ogen en bruine haren die tot onder haar borsten komen. Verder heeft ze een grote cupmaat B en een slank postuur, tegen mager aan. Esmee draagt het liefste een leuke jurk en anders een shirtje of top, meestal met een blazer. Het liefst draagt ze haar hakken, maar af en toe is ze ook te zien met ballerina's of sneakers.



    Extra: Esmee heeft een klein hartje op haar heup als tatoeage en een vlindertje op haar pols. Deze verbergt ze voor haar ouders, aangezien zij zwaar tegen tatoeages en piercings zijn.
    Voorkeur meisje/jongen: Nee.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 12:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brookie schreef:
    JAZEKER. HET IS WAAR, HOOR. Ik heb eergister nog gezegd dat ik teveel RPG's heb. Ik heb er goed over nagedacht, plus morgen vertrek ik weer naar Nederland. Ik heb me afgemeld bij zeker vijf RPG's, waarbij ik er nog maar vier of misschien vijf over heb, waar ik nu actief reageer. En nogsteeds verveel ik me vaak op Q. Dus ik reserveer Liam, na mijn oh-zo-geweldige-speech. En als je me niet geloofd, kun je het zelf nakijken.


    Ik kijk niks na, maar je zorgt maar dat je blijft reageren. Ik kan in dit RPG geen afmelders permitteren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Een van de meisjes
    Naam: Madelaine Louise Lockwood
    Ze heeft een hekel gekregen aan haar eerste naam en luister daarom ook alleen maar naar Louise of heel soms ook Maddie.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Madelaine is een heel erg sociaal persoon. Vriendelijk, geduldig, betrouwbaar, humoristisch en zeker niet verlegen. Ze maakt gemakkelijk nieuwe vrienden, kan zich goed aanpassen aan situaties. Altijd luistert ze naar mensen, hoe vervelend de verhalen ook kunnen zijn en geeft mensen advies wanneer ze het nodig hebben. Zij vertelt nooit wat door als anderen dat niet willen en zet zichzelf altijd op de tweede plaats.
    Aan de andere kant als ze mensen niet mag, laat ze dat ook echt blijken. Dat zijn moment dat je moet oppassen en niet te ver moet gaan. Voor zelfverdediging zit Madelaine al jaren op karate en is ondertussen niet meer bang haar handen te gebruiken. Meerdere malen is ze van school geschorst vanwege vechtpartijen. Deze ontstonden door de dingen die altijd gezegd en gedaan werden. Ze is ook nooit bang haar mening te laten horen, wat door mensen vaak als een negatieve eigenschap wordt gezien, maar dat houd Madelaine niet tegen om het niet te doen.
    Uiterlijk:



    Extra:Madelaine heeft een hekel aan haar naam gekregen en zit op karate door alles wat er in het verleden is gebeurd. Dit is iets waar ze het liever niet overheeft en hier kan je haar echt pijn mee doen.
    Voorkeur meisje/jongen: Nee


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tempus schreef:
    -____- Het is Zayn Javadd Malik.


    Duizenden spellen het op deze manier en anderen spellen het op jouw manier. Bedankt dat je het aangeeft, maar ik zie genoeg mensen die het op mijn manier spellen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lijkt me een coole RPG :3 Mag ik een meisje reserveren? ^^


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    Lijkt me een coole RPG :3 Mag ik een meisje reserveren? ^^


    Ik zet je erbij. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Een meisje en Nialler voor nessje als dat kan (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ben er om te zeggen dat ik nu mijn rol invul! Nadeel: alles is zo wazig dat ik niet eens zie wat ik typ...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Ben er om te zeggen dat ik nu mijn rol invul! Nadeel: alles is zo wazig dat ik niet eens zie wat ik typ...


    Leuwk! Maar waarom zie je wazig?


    I will keep watch.