• Heeft iemand daar verstand van als het gaat om afkicken? Het gaat voornamelijk om heroïne, dat is wel de basis. Maar er komt ook af en toe coke en speed aan te pas. Over heroïne weet ik het meeste nu wel, maar niet over die andere twee. Als je cold turkey afkickt, zou die combi dan problemen op kunnen leveren? Is er iemand die hier verstand van heeft?

    Ik ben niet aan de drugs en ik zoek ook geen aandacht, ik wil alleen hulp om iemand anders te kunnen helpen. Wanneer je commentaar hebt, hou dit dan alsjeblieft voor je. Dankjewel.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:38 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Goh... Ik zou 't serieus niet weten... Misschien moet eens een afkickcentrum bellen of zo. Die weten dat wel, I guess c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk niet dat de persoon om wie dit gaat hier zomaar even op eigen kracht en zonder hulp vanaf komt, eerlijk gezegd. En al helemaal niet in één keer.

    Dit denk ik dan, ik heb geen verstand van drugs 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prongs schreef:
    Goh... Ik zou 't serieus niet weten... Misschien moet eens een afkickcentrum bellen of zo. Die weten dat wel, I guess c:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als hij/zij cold turkey probeert af te kicken zullen er zeer zeker ontwenningsverschijnselen optreden en ik denk dat die persoon zich van binnen uit zou kapot maken door stress en dergelijke. Als die persoon al lang verslaafd is, dan denk ik niet dat hij/zij er zomaar vanaf komt. Ik denk dat een afkick centrum de beste optie is (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meestal ben je verslaafd aan 1 type drugs, zoveel is een beetje onrealistisch.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De vriend van een collega van mijn zus moest ook afkicken. Zelfs in een afkickkliniek is het heel zwaar, maar het is hem wel gelukt.
    Meestal voel je je gewoon heel ziek, maar veel meer weet ik er niet over.
    In zo'n kliniek weten ze er heel veel van, dus ik zou gewoon naar hun toe stappen.


    Happy Birthday my Potter!

    Zoek professionele hulp voor diegene, nu!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat had ik ook al bedacht, maar het probleem is alleen dat hij niet naar de rehab wil. Ik zweer je, hij rent weg als ik hem daar probeer te krijgen. Ik weet ook dat er ontwenningsverschijnselen zullen optreden, maar ik probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn zodat hij het op mij kan afreageren en niet alleen is. Wel heel vervelend dat er geen vrienden of familieleden zijn die op hem letten..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sadistic schreef:
    Meestal ben je verslaafd aan 1 type drugs, zoveel is een beetje onrealistisch.


    totaal niet doll :'D ik ga om met vrij veel druggebruikers, en dat is zeker niet ongebruikelijk xD


    hm, cold turkey is enorm lastig. langzaam afbouwen is de boodschap.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sadistic schreef:
    Meestal ben je verslaafd aan 1 type drugs, zoveel is een beetje onrealistisch.


    Het gaat hoofdzakelijk om de heroïne, met de rest zal hij weinig moeite hebben denk ik, aangezien hij die niet zo regelmatig neemt. Maar het schijnt dat het levensgevaarlijk kan zijn cold turkey af te kicken bij sommige soorten drugs, dus dat weet ik niet precies..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    Dat had ik ook al bedacht, maar het probleem is alleen dat hij niet naar de rehab wil. Ik zweer je, hij rent weg als ik hem daar probeer te krijgen. Ik weet ook dat er ontwenningsverschijnselen zullen optreden, maar ik probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn zodat hij het op mij kan afreageren en niet alleen is. Wel heel vervelend dat er geen vrienden of familieleden zijn die op hem letten..

    Helpt het niet om hem te confronteren met alle negatieve dingen die erbij komen kijken. Zelfs dat hij dood kan gaan..
    Zou hij dan niet naar Rehab willen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cold turkey afkicken gaat sowieso niet lukken zonder professionele hulp. Misschien kan je de GGD eens raadplegen? Dat kan zelfs anoniem geloof ik. Wie weet hebben zij nog tips voor je.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Helpt het niet om hem te confronteren met alle negatieve dingen die erbij komen kijken. Zelfs dat hij dood kan gaan..
    Zou hij dan niet naar Rehab willen?


    Er zijn niet veel dingen die ik kan opnoemen die nog negatiever zijn dan waar hij nu doorheen gaat. Ik denk niet dat hij de dood een heel erg beangstigende uitvlucht zal vinden. Dat weet ik niet precies, daar doet hij nogal kortaf over en kapt dan het gesprek af. Ik ga daar nog eens naar vragen, want dat snap ik ook niet helemaal..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is heel lief van je dat je e vriend wilt helpen, maar aeen gaat het het niet lukken.
    Ik heb laatst Christian F. gelezen, en alleen afkicken werkt niet. Al helemaal niet van heroine. Een cold turkey os voor ienand verschrikkelijk, daar begint het al. Misschien goed idee om dat boek ook te lezen, daar leer je veel van. Maar echt, jn zijn eentje, met jou, gaat het niet lukken. Een verslaafde kan nooit afkicken als hij het niet vrijwillig wil. En aangezien hij niet naar een afkick centrum wil, klinkt het niet alsof hij het zelf echt en vrijwillig wil, maar eerder omdat jij hem daar in gepraat hebt. Hij moet er zelf door en door van overtuigd zijn dat hij wil stoppen met die rotzooi. Neem anders contact op met een centrum, zonder dat hij het weet. Vraag ze advies, zij weten vast wel hoe het moet. Nogmaals; lees dat boek. Dat geeft een heel goed inzicht, en is geen moeilijk boek. Heel veel succes en sterkte.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TEDDYPICKER schreef:
    Het is heel lief van je dat je e vriend wilt helpen, maar aeen gaat het het niet lukken.
    Ik heb laatst Christian F. gelezen, en alleen afkicken werkt niet. Al helemaal niet van heroine. Een cold turkey os voor ienand verschrikkelijk, daar begint het al. Misschien goed idee om dat boek ook te lezen, daar leer je veel van. Maar echt, jn zijn eentje, met jou, gaat het niet lukken. Een verslaafde kan nooit afkicken als hij het niet vrijwillig wil. En aangezien hij niet naar een afkick centrum wil, klinkt het niet alsof hij het zelf echt en vrijwillig wil, maar eerder omdat jij hem daar in gepraat hebt. Hij moet er zelf door en door van overtuigd zijn dat hij wil stoppen met die rotzooi. Neem anders contact op met een centrum, zonder dat hij het weet. Vraag ze advies, zij weten vast wel hoe het moet. Nogmaals; lees dat boek. Dat geeft een heel goed inzicht, en is geen moeilijk boek. Heel veel succes en sterkte.


    Dankjewel, echt. Ik ga dat boek lezen en ik ga ook heel wat mensen bellen. Maar hij wil het wel, echt. Hij heeft er zoveel spijt van en hij voelt zich verschrikkelijk en hij weet dat hij Angelina (ze was mijn zus en zijn vriendin. Daarom is hij aan de drugs gegaan) teleurgesteld heeft en dat wil hij niet langer. Ik wilde dat ik het niet alleen hoefde te doen, maar hij heeft niemand anders, iedereen heeft hem verstoten. En hij wil best afkicken, maar absoluut niet naar de rehab, hoewel ik dat nog steeds niet snap. Thanks, again.


    Have you ever been alone in a crowded room?