• Your voice was the soundtrack of my summer.
    Alex sloeg een paar akkoorden op z'n gitaar aan en iedereen zong het nummer mee. De wind waaide hard in mijn gezicht, maar koud had ik het echter niet. Of we nou warm werden gehouden door het kampvuur waar we omheen zaten of door de vele drank die we ophadden wist ik niet. Terwijl ik Alex voor de laatste keer goed bekeek ging ik met mijn blote voeten door het zand heen. Dit was het dan, het einde van de perfecte zomer.
    AFGEROND

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 23:10 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

And a tongue like a nightmare that cut like a blade.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Don't make this easy I want you to mean it.

Finding out that I've got the guts to say anything.

They'll be no past or future tense, regrets a waste of time and plans change.

Tearin' up the radio, lost in the stereo's sound.

The flavor of your lips is enough to keep me pressing.

But I hate to say this I'm stuck on lovin' you, so I pretend that I don't care.

You're a classic case of foolish, young and in love, but you don't even know what love could do to us.

The end.

Ik dàcht al dat ik die titel ergens van kende, haha. :'D Anyway, ik ga hem zeker lezen! Ook al is hij blijkbaar al gedaan. (cat)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

iPotter schreef:
    Ik dàcht al dat ik die titel ergens van kende, haha. :'D Anyway, ik ga hem zeker lezen! Ook al is hij blijkbaar al gedaan. (cat)

Haha ja klopt, maar t is ook van een liedje en t paste gewoon bij m'n story.
    En het is inderdaad maar een hele korte story, maar bedankt dat je hem gaat lezen :'D

Waarom is Alex zo hot (flower)

Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

I love Alex <3
    En om die reden, ga ik nu je verhaal lezen haha (:

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

vocalizer schreef:
    I love Alex <3
    En om die reden, ga ik nu je verhaal lezen haha (:

Awh dankjewel! Dat maakt m'n verjaardag nog leuker haha! (:

Hustlers schreef:
    (...)
    Awh dankjewel! Dat maakt m'n verjaardag nog leuker haha! (:

Ben je jarig ;O
    Nou, gefeliciteerd dan! (: (flower)

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.