• Your voice was the soundtrack of my summer.
    Alex sloeg een paar akkoorden op z'n gitaar aan en iedereen zong het nummer mee. De wind waaide hard in mijn gezicht, maar koud had ik het echter niet. Of we nou warm werden gehouden door het kampvuur waar we omheen zaten of door de vele drank die we ophadden wist ik niet. Terwijl ik Alex voor de laatste keer goed bekeek ging ik met mijn blote voeten door het zand heen. Dit was het dan, het einde van de perfecte zomer.
    AFGEROND

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 23:10 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ben je jarig ;O
    Nou, gefeliciteerd dan! (: (flower)

    Ja haha, 16 geworden. Dankjewel! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aah, ik ga even supernatural kijken ;O
    Morgen ga ik je story aflezen. Je schrijft echt goed! (:

    Nog een fijne verjaardag, voor zolang die nog duurt haha. (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Aah, ik ga even supernatural kijken ;O
    Morgen ga ik je story aflezen. Je schrijft echt goed! (:

    Nog een fijne verjaardag, voor zolang die nog duurt haha. (:

    Is goed, veel kijkplezier en voor morgen alvast veel leesplezier en bedankt! ;D
    Dankje ik ga de laatste paar minuten van mn verjaardag nog even Duits leren, waar ik echt geen zin in heb --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alex is heet!!:9~


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.