• Nou zonet hebben we daar al een hele discussie over gehad maar nu ff hier apart

    1 Ik heb nu hun CD op ^^
    2 Van hun word ik vrolijk
    3 Ik haat hun niet omdat ze met TH om gaan

    en Stick with you is best een mooi nummer <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Like; Hun CD PCD is gewoon cool enzoo! Ik kan er blijven naar luisteren serieus en néé ik haat zeker en vast Nicol niet doordat ze met Tom omgaat en doordat Tom haar een hete brok vind. Ach what, those guys have theire own lives. En wij moeten dat respecteren i mean, het zijn ook maar mensen hoowr. Okay, back to the point. PCD is cool enal en ik vind Buttons een fokcing goed nummer! En PCD kan goed dansen enzoo ^^ Heb hun altijd al goed gevonden ^^

    En ook van; IK HAAT NICOLE OMDAT ZE MIJN TOM AFPAKT is ook wel té zielig voor woorden.
    Like; hoe kan je in vredesnaam iemand HATEN als je hun niet eens kent?
    Djezus kindjes leer ff wat HATE betekend en kom dan terug ^^

    OPjah ik wil nog iets zegge :p
    Ik vind dat nicole scherzinger een raar lip heeft xD Mjaah dat slaat niet op haar stem aan !

    (...)

    Ik vind eigenlijk dat je niemand kunt haten als je se niet egt kent ,,like ,, Niet mooi vinden ,Of hun muziek lelijk ,,okeej ,,maar om dan al gelijk te gaan HATEN,, De meeste ''haters'' hbben amper net 1 liedje of soo van se gehoort ..

    nou, mijn BF Saskia was vroeger fan dus ze kent wel meer dan één liedje en ze heeft mijn hele cd gekopieërd, vind ze goede muziek om mee inslaap te vallen van ToHo

    Ode aan Annelies <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jaah adoreer raquel <3

    Btw lieverd, die jongen die je zocht van op KetNet die Shut Up zong was Oliver [/Denk ik]

    En ook van; IK HAAT NICOLE OMDAT ZE MIJN TOM AFPAKT is ook wel té zielig voor woorden.

    Like; hoe kan je in vredesnaam iemand HATEN als je hun niet eens kent?

    Djezus kindjes leer ff wat HATE betekend en kom dan terug ^^


    Jij deelt mijn standpunt over dat haat gedeelte
    En MIJN tom nog wel,, Hijs nog altijd vn sijn mama(A)


    Crack a bottle

    Jaah adoreer raquel <3

    Btw lieverd, die jongen die je zocht van op KetNet die Shut Up zong was Oliver [/Denk ik]


    Yeah i know ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind het een bende 'niet nette mensen' [/edit] x'D
    Maar ja, ik heb een totaal andere smaak qua muziek x]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Hou dat soort taalgebruik voor op school, deal?)

    (...)

    Ik bn niet egt fan vn jb fseuu ,, maar ik vind de meesten vn hun liedjes niet soo,, Maar dat is mijn smaak ,,en dan gaa ik skkr hun fans niet haten ,, Die hbben tog ook hun eigen smaak net soals ik??
    En die th kinders die dat wel doen sijn sielig,,
    Wnt mensen mogen th niet haten ,, maar de th fans mogen andere fans wel haten ,, das tog ook niet eerlijk (baby)


    Groot gelijk


    Live life limitless.

    Ik vind ze niks, heeft niks met TH te maken. :]


    blame the bully.

    Het is niet mijn muzieksmaak. Ik hou me niet bezig met hun dus ik haat de PCD niet =')

    ik vond sommige liedjes wel leuk maar het is niet helemaal mijn smaak.. en ik haat ze dus ook niet..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik was vroeger 'fan' van hun, maar nu niet meer:3 Nu vind ik ze gewoon goed &'zo. Maargoed, ik wil net als driehondervierenzeventig, nee vijvenzeventig, mensen hier zeggen dat die mongolen van een TH fans, soms wel tever gaan.x0 [NIETIEDEREEN!,DANKJEWEL.] Ik bedoel, jullie gaan mij niet haten als ik zeg dat Tom een lekker ding vindt, of wel? En waarom Nicole opeens wel ¬¬' Omdat jullie waarschijnlijk denken dat zij meer kans heeft dan jou om bij Tom te komen?x'D LOSER¬¬


    ok

    uh? waarom zou je hun haten omdat ze met Th omgaan? Th is toch niet jullie bezit, ofwel soms? dat was bij miley cyrus ook al, maar waarom? het is nét goed, dat ze Th moeten! julie haten riri, omdat ze bill stom vind ofzow, wat nog te begrijpen valt dat je haar gaat "haten" maar...wrm miley en de pcd dan? doe anders egoistisch....


    Sarah; Boefke is nen heten beer!