• vandaag had ik zeven lesuren voor ieder lesuur een boek, een werkschrift en een klein schrift en dan nog je etui, eten en drinken en je rekenmachine. ik breek me rug nog eens een keer als ik niet uitkijk ik heb haat aan veel boeken:((

    Haat aan boeken! (6)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mijn meeste boeken liggen in mijn kluisje, dus heb er geen last van. Hebben jullie dan geen kluisje?

    jonge, kluisje?
    ja sorryhoor -.- maar ik ga voor elk les uur naar me kluis :'D


    don't Worry...Be gay.

    Lang leve kluisjes? :'D

    ik doe altijd boeken in mijn tas wat ik nodig heb tot de volgende pauze, dan breekt mijn rug ook niet XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik prop gwn bijna alles in me kluisje en neem alleen de boeken mee naar huis van de vakken waarvan ik egt het huiswerk ga doen, ook boeken die nodig zijn voor proefwerken neem ik mee... daar wordt mijn tas zoveel lichter van aangezien dan 3/4 op school blijft liggen


    I am an idiot, I move.

    ik prop gwn bijna alles in me kluisje en neem alleen de boeken mee naar huis van de vakken waarvan ik egt het huiswerk ga doen, ook boeken die nodig zijn voor proefwerken neem ik mee... daar wordt mijn tas zoveel lichter van aangezien dan 3/4 op school blijft liggen


    I am an idiot, I move.

    hebben jullie geen kluisjes ofzo?


    jawel ^^
    maar als je dan gaat is de helft van je pauze al om en dan heb je geen tijd meer on te eten, we gaan er alleen naartoe als we echt een overvolle tas hebben