• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    Ik vind het zwaar triest -_-'
    tokio hotel laat ons gewoon achter voor een dom wannabe land -_-
    maja wat kunnen we er aan doen


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    daar wist ik helemaal niets van
    maar ik geef je wel gelijk

    daar wist ik helemaal niets van
    maar ik geef je wel gelijk


    Dan weet je het nu. (:

    Dankjewel. :')


    -

    Ik vind het zwaar triest -_-'
    tokio hotel laat ons gewoon achter voor een dom wannabe land -_-
    maja wat kunnen we er aan doen


    Inderdaad.

    Maar jij hebt ook weer gelijk, we kunnen er niks tegen doen. tenminste; ik heb geen idee. Iemand anders misschien?


    -

    Ik ook hoor;) Maar een signeersessie is wel stoer. maar ik stem toch niet. Nederland heeft toch wel genoeg stemmen en anders België wel. Wij waren trouwe fans maar dat minderd ook. door dat Wannabe land:(

    Ik ook hoor;) Maar een signeersessie is wel stoer. maar ik stem toch niet. Nederland heeft toch wel genoeg stemmen en anders België wel. Wij waren trouwe fans maar dat minderd ook. door dat Wannabe land:(


    Inderdaad.
    Hoe diep kun je zakken.


    -

    Jaa sorry ;S
    Ik vind het ook kut!
    Het is idd door ONS - Europa, dat ze door gebroken zijn, en als wat behandelen ze ons nu?
    Ze zijn nog maar een tijdje bekend in Amerika, en ze houden daar al signeersessie, terwijl ze in België - Nederland al 1jaar bekend zijn. Hebben ze hier al signeersessie gehouden? Neee!
    En nu moeten ze eerst een award winenn, eer ze dat wel doen? Hallo? Betekenen we dan zo weinig voor hun? Ok, ik gun hun succes in Amerika, maar waarom ons zo behandelen? ;S
    Ik kan me nu rot gaan stemmen, en dan te horen krijgen dat ze in Denemarken een signeersessie gaan houden.. of ergens waar ik niet heen mag! Naar Nederland, Frankrijk en Duitsland zou ik nog mogen, maar niet verder dan dat, toch niet voor HUN!
    Ik ben speciaal voor hun naar Parijs geweest.. Ik heb al vanalles gekocht..concerttickets, t-shirts, beer voor op het podium te gooien - die ze naar het schijnt niet eens mee hebben genomen-.
    Hallo? I'm done ;S
    Ik ben het beu, maar dan ook kotsbeu. Ik kan me nu we voorstellen dat mensen boos op me zijn van wat ik zeg, of het niet met me eens zijn. Maar het is mijn mening. Ik blijf wel fan.
    Maar; kijk eens op hun site..de meeste dingens zijn om op hun te stemmen. Ik ben bang dat ze op den duur té veel eigendunk gaan krijgen, en door Amerika aan de drugs gaan zitten. Die Amerikanen hebben volgens mij een slechte invloed op hun ;S
    En naar het schijnt zijn het geen engeltjes van fans..

    Nouja.. Sorry als dit berichtje lang is, maar je wou onze mening weten. <3
    Btw; het is gewoon omkoperij ;S
    Wil ik nog wat zeggen :$ ; er zijn veel fans dat geen fan meer zijn omwille Amerika ;S


    -

    Mensen die mij gelijk geven dat ze ons gebruiken voeg me toe op msn Taariie_Love@live.nl

    Als Tokio Hotel fans verliest in Europa dan komen ze wel terug ;)!!
    en anders worden we met zijn alle fan van een andere bant =DD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Jaa sorry ;S
    Ik vind het ook kut!
    Het is idd door ONS - Europa, dat ze door gebroken zijn, en als wat behandelen ze ons nu?
    Ze zijn nog maar een tijdje bekend in Amerika, en ze houden daar al signeersessie, terwijl ze in België - Nederland al 1jaar bekend zijn. Hebben ze hier al signeersessie gehouden? Neee!
    En nu moeten ze eerst een award winenn, eer ze dat wel doen? Hallo? Betekenen we dan zo weinig voor hun? Ok, ik gun hun succes in Amerika, maar waarom ons zo behandelen? ;S
    Ik kan me nu rot gaan stemmen, en dan te horen krijgen dat ze in Denemarken een signeersessie gaan houden.. of ergens waar ik niet heen mag! Naar Nederland, Frankrijk en Duitsland zou ik nog mogen, maar niet verder dan dat, toch niet voor HUN!
    Ik ben speciaal voor hun naar Parijs geweest.. Ik heb al vanalles gekocht..concerttickets, t-shirts, beer voor op het podium te gooien - die ze naar het schijnt niet eens mee hebben genomen-.
    Hallo? I'm done ;S
    Ik ben het beu, maar dan ook kotsbeu. Ik kan me nu we voorstellen dat mensen boos op me zijn van wat ik zeg, of het niet met me eens zijn. Maar het is mijn mening. Ik blijf wel fan.
    Maar; kijk eens op hun site..de meeste dingens zijn om op hun te stemmen. Ik ben bang dat ze op den duur té veel eigendunk gaan krijgen, en door Amerika aan de drugs gaan zitten. Die Amerikanen hebben volgens mij een slechte invloed op hun ;S
    En naar het schijnt zijn het geen engeltjes van fans..

    Nouja.. Sorry als dit berichtje lang is, maar je wou onze mening weten. <3
    Btw; het is gewoon omkoperij ;S
    Wil ik nog wat zeggen :$ ; er zijn veel fans dat geen fan meer zijn omwille Amerika ;S


    Wów. Ik ben er stil van. goeie uitspraak, zeg. :')


    -

    Als Tokio Hotel fans verliest in Europa dan komen ze wel terug ;)!!
    en anders worden we met zijn alle fan van een andere bant =DD


    Indd.


    -

    meid je hebt helemaal gelijk door ons zijn ze f*cking doorgebroken din de EU en die shit en nu flikken ze ons dit pff nou ze bekijken het maar met hun award.


    As If You'll Ever Love Me

    Zeker ik vind het echt niet meer leuk wat ze ons allemaal flicken het is niet dat ik ineens niet meer naar concerten ga hoor. maar ze worden te hebberig en willen alleen maar het beste van het beste wat eigenlijk niet eens het beste is. Ze denken dat ze daar leuker zijn als hier. Maar die Amerika vind ik gewoon zielig. Ze zijn niet het beste en hun krijgen al alles ookal hebben wij alles gedaan en dat vind ik gewoon niet kunnen. Dat ze daar al helemaal blij zijn maar ze vonden ons land toch altijd het leukste? Dat zeiden ze altijd nou Tokio hotel ik merk het hoor:@

    (...)

    Wów. Ik ben er stil van. goeie uitspraak, zeg. :')


    Njà sorry xD ik moest het gewoon eventjes kwijt, ik kan nog véél zeggen, maar dan zou het te lang worden ^^ en ik denk dat je niet alles wilt weten. Je denkt nu vast; wat een fan is dat nou ;S
    Het is niet van mijn gewoonte om zo over tokio hotel te spreken, maar ik wou het gewoon kwijt :s
    I'm sorry tokio hotel <3


    -

    Zeker ik vind het echt niet meer leuk wat ze ons allemaal flicken het is niet dat ik ineens niet meer naar concerten ga hoor. maar ze worden te hebberig en willen alleen maar het beste van het beste wat eigenlijk niet eens het beste is. Ze denken dat ze daar leuker zijn als hier. Maar die Amerika vind ik gewoon zielig. Ze zijn niet het beste en hun krijgen al alles ookal hebben wij alles gedaan en dat vind ik gewoon niet kunnen. Dat ze daar al helemaal blij zijn maar ze vonden ons land toch altijd het leukste? Dat zeiden ze altijd nou Tokio hotel ik merk het hoor:@


    de roem stijgt hun naar het hooft :S


    As If You'll Ever Love Me