• Haaii cuties<3
    Ik heb dankzij HelloxTOMx3 een nieuw idee. Nou, ze heeft me een idee gestuurd maar ik heb er iets anders van gemaakt. Maar ik wil wel jullie mening erover! En niet omdat je mij kent gaan zeggen dat je het SUPER of FANTASTISCH vind om alleen een rol te krijgen of omdat je me niet wil 'kwetsen' Believe me, mij kwets e daar niet mee hooaa^^ Nou, hre we go!


    'Lief! Het is aan jouw!' Ik zucht en snel het podium op. Tjah, de repetities van de TMF-awards moeten er ook komen. Samen met VJ Sean, de zanger van Nailpin moet ik dit jaar alles doen terwijl VJ Oli&Lynn gewoon de genomineerde moeten zeggen. Djeez ik bedoel, ik zit nog maar net hier en ik word al voor zo'n opdracht gevraagd! Wat een eer. Nade repetieties zie ik de affice nog eens goed en zie dat mijn lievelingsbandsZornik&Air Traffic. kwamen. Ik slaakte een kleine gil en na een tijdje was de dag weer om. Ik ben Annelies, de nieuwste VJ van TMF van België en mag de TMF-Awards presenteren. Welkom in mijn leven.

    @Modz, als jullie dit gaan verplaatsen naar titels zeg dat dan wel ff maar ik zet het gewoon hier omdat er op die titels amper iemand komt en ik het echt snel moet weten!

    Okay kidz, willen jullie tussen deze 2 titel kiezen voor mij? Ze zijn allebei van PersianRose^^

    I'm Annelies, the newest VJ of TMF

    Hi, I'm Annelies so fuck off!


    DANKEE!!

    Nubady?

    Ik zou voor de eerste titel gaan, die past het best bij het verhaal lijkt me.


    Why don't you break my heart

    Im Annelies the newest VJ of TMf

    ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    de laatste! <3


    i need you like a heart needs a beat.

    x] Allebei van my nog wel ^^

    Ik voel me ineens een stuk beter dan eerst =D
    Ik zit in rolstoel nml -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    eerste


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ik zou voor de 2e gaan.. :D

    X. Diamond!


    ••• It's like a best friend, always there...

    STAND;

    I'm Annelies, the newest VJ of TMF; 4
    Hi, I'm Annelies so fuck off!; 3