• uit Duitsland. Ze spreken maar een paar woorden Nederlands, maar ze vinden het altijd wel leuk om ons Nederlandse kaartjes te sturen. Op de kaart die ik dus kreeg stond voorop een plaatje van een Teddybeer, met daaronder;
    Van harte gefeleciteerd
    met de geboorte van een zoon
    .
    Haha, ik denk dat ze geen andere kaartjes meer hadden ofzo, of ze wisten niet wat het betekende, maar ik moest er toch wel even om lachen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh my god hahaha :'D

    Hahahah. Da's echt grappig :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg :'D.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    XD opa's en Oma's zijn zo awesome soms


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    :'D awesome.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, wat grappig, maar wel lief natuurlijk dat ze aan je denken! =D En aan je zoon xd Oké, dat was een grapje :3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:53 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Haha, wat grappig, maar wel lief natuurlijk dat ze aan je denken! =D En aan je zoon xd Oké, dat was een grapje :3

    Cassiopeiae schreef:
    Oh my god hahaha :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahahaha, superleuk :'DDD
    Mijn oma spelt altijd mijn naam verkeerd :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, geweldig. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hihi
    Gefeliciteerd met je zoon xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful